درآمد فارکس چقدر است؟ بررسی درآمد تریدر در ایران

درآمد فارکس چقدر است؟ بررسی درآمد تریدر در ایران

مثل تمام افرادی که به دنبال این هستند که شغل اصلی و منبع درآمد خود را از معامله گری در بازار فارکس کنند، یا کسانی که به تازگی با دنیای پر از فرصت‌های مالی فارکس آشنا شده‌اند، احتمالاً سوال دارید: درآمد فارکس چقدر می‌تواند باشد؟ یا درآمد تریدر در ایران چقدر است؟ بدیهی است که شما نیز علاقمند به استفاده از مزایای مالی فوق‌العاده بازار مالی بزرگ جهان، یعنی بازار فارکس به عنوان یک تریدر آگاه هستید.

در این مطلب با پراپ ترید فاند همراه باشید، ما قصد داریم در مورد میزان سود ممکن و بالاترین سطح درآمد فارکس که یک تریدر می‌تواند کسب کند، افق زمانی مناسب برای اندازه‌گیری بازده، و راه‌های افزایش درآمد به عنوان یک تریدر ایرانی بحث کنیم.

آنچه تا کنون به شما گفته اند، فراموش کنید!

آیا تا به حال کسی سعی کرده است شما را متقاعد کند که سیستم معاملاتی اش را که مثلا در متاتریدر ۵ کار می کند بخرید که سود 10٪ تضمینی در ماه یه شما ارائه کند؟ 20% یا 30% در هر ماه چطور؟ اگر چنین پیشنهاداتی دارید، در بخش کامنت های این پست نظر خود را بنویسید. ما دوست داریم تجربیات شما را بشنویم.

اگر شما یکی از آن معامله‌گران هستید که چنین پیشنهادات وسوسه انگیزی شنیده اید و هنوز در مورد میزان درآمد فارکس سردرگم هستید، آنچه را که تاکنون شنیده اید فراموش کنید.

هیچ تضمینی در تریدینگ وجود ندارد، فقط احتمالات و تخمین ها وجود دارند.

توجه کنید که مهم نیست که چقدر تریدر خوبی باشید، در نهایت شما سود تضمینی ثابتی به عنوان درآمد فارکس از این بازار نخواهید داشت. مطمئنا، هر از گاهی ماه بسیار خوبی خواهید داشت، اما حفظ این نوع دستاوردها واقع بینانه نیست. به نظر من افرادی که از این نوع سودها به عنوان مکانیزم فروش استفاده می کنند چندان صادقانه شما را راهنمایی نمی کنند!

گاهی برای اینکه به جلو حرکت کنی، باید چیزی را که فکر می کنی می دانی فراموش کنی. مسئله درآمد تریدر در ایران و حتی جهان نیز یکی از آن موقعیت هاست.

بیزینس ترید در فارکس یک ماراتن است، نه دوی سرعت. موفقیت در این بیزینس مستلزم یک روند تدریجی آهسته است که برای نائل شدن به آن نیاز به نظم و انضباط زیادی دارید و شما نمی توانید بدون ریسک های مرتبط سود زیادی داشته باشید.

بنابراین وقتی شخصی سیستمی را به شما پیشنهاد می دهد که هر ماه 30 درصد سود تولید می کند، در واقع یک بمب ساعتی به شما تحویل می دهد. این موضوع من را به یک روش بسیار مؤثر، اما تا حدودی غیر متعارف، برای تفکر در مورد پتانسیل درآمد می رساند.

درآمد فارکس وابسته به چیست؟

درآمد فارکس وابسته به چیست؟

  • اگر می خواهید به یک معامله گر با درآمد عالی تبدیل شوید، ابتدا باید روی فرآیند معاملاتی تمرکز کنید.
  • درآمد هر شخص در فارکس بسته به تجربه ها و توانمندی های اوست!
  • هیچ درآمد ثابت یا عدد مشخصی برای همه وجود ندارد! اما یک حدود کلی برای شما میتوانیم بیان کنیم پس تا پایان متن همراه ما باشید!

باید بدانید هیچ معامله‌گری تنها با تمرکز بر میزان درآمد فارکس که که در هر ماه می‌تواند داشته باشد، موفق نشده است. در واقع، حتی بسیاری از معامله گران که درآمد فوق العاده ای از معامله گری در فارکس دارند، چنین هدفی ندارند.

در خصوص ایجاد فرصتی عالی برای بالا بردن درآمد تریدر در ایران و جهان باید گفت یک تریدر پر درآمد بیشتر نگران این است که در یک ماه چقدر پول از دست میدهد تا اینکه چقدر می تواند به دست آورد. چرا که او می داند که اگر از سرمایه خود محافظت کند و روندی را که برای خود در نظر گرفته است دنبال کند، سود خوبی برایش به دنبال خواهد داشت.

این نکته کلید تمام این سوالات در مورد درآمد تریدر در ایران است. حتما فکر میکنید یک راننده ماشین مسابقه ای سوار ماشین خود نمی شود الا اینکه به برنده شدن فکر کند و روی چیزی جز برنده شدن در مسابقه نیز تمرکز نمی کند.

مطمئنا همینطور است؛ اما دقت کنید که این هدف اوست و ناگزیر از ذهن او می گذرد! اما تمرکز وی در درجه اول بر روی جزئیاتی مانند زمان ترمز گرفتن، سرعت لازم یا تاخیر در هر پیچ و زمان گرفتن پدال گاز در هر لحظه از مسیر است.

مسابقه دهندگان حرفه ای می دانند که همین چیزهای کوچک است که تفاوت های بزرگ را ایجاد می کند. اگر آنها به روند رانندگی خوب که سال‌ها تمرین کرده‌اند، پایبند باشند، پیروزی از پیش تضمین شده است.

برای افزابش درآمد فارکس فرقی ندارد که تمرکزش بر کسب 50 درصد سود در ماه باشد یا 10 درصد! در نهایت تغییری برای او ایجاد نخواهد کرد. با این حال، عجله کردن تریدر ها را از مسیر خارج می کند و درآمد فارکس را به ضرر فارکس تبدیل می کند.

دقیقاً مانند راننده ماشین مسابقه، باید روی فرآیند کار و معاملات تمرکز کنید.

منتظر بهترین فرصت های معاملاتی بمانید، به دستورالعمل های معاملاتی خود مانند خط قرمز های غیر قابل تخطی نگاه کنید و به هیچ وجه به معامله با اخبار نپردازید! این کارها را به طور مداوم انجام دهید تا سود های بزرگ به سمت شما حرکت کند و درآمد فارکس شما به عنوان یه تریدر موفق افزایش پیدا کند.

درآمد فارکس با محافظه کاری بیشتر می شود

شما قرار نیست هر ماه 30 درصد سود کسب کنید، حتی اگر برای امرار معاش در حال معامله در فارکس باشید. اگر تارگت های خود را کوچک نگه دارید، سود شما نیز نسبتا کم خواهد بود. اما مزیت آن این است که این سود با ریسک های هیجانی و تصمیمات بر پایه ی فومو خطر نمی افتد و یا شما به خاطر هیجان رسیدن به تارگت بالا کنترل و نظم معاملاتی تان را از دست نمی دهید. تفاوت درآمد تریدر در ایران و همه جای دنیا در همین تصمیمات هیجانی است.

اما این چیز خوبی است. هیچ اشکالی ندارد که هر ماه فقط 2 تا 5 درصد را هدف بگیرید.

برنامه تان را به اهداف بلند مدت تبدیل کنید!

مشکل اهداف هفتگی و روزانه این است که به خودتان زمان و فرصت کافی نمی دهید. بازار موجود زنده ایست که ممکن است روزهای برای شما شرایط کافی برای معامله ندهد و شما باید تا زمان موعود صبر کنید اگر با عجله و هر روز بخواهید از بازار سود بیرون بکشید یقینا به مشکل خواهید خورد.

اگر در تایم فریم روزانه معامله می کنید، ممکن است فقط پنج تا ده پوزیشن معاملاتی مناسب در هر ماه از بازار دریافت کنید. تنها با یک یا دو ترید در هفته، احتمالاً نمی توانید بازدهی و درآمد خود را اندازه گیری و کیفیت سنجی کنید.

بهتر است اهداف سه ماهه و سالانه را برای بهبود درآمد فارکس خود تعیین کنید. فقط به یاد داشته باشید که فرآیند مورد نیاز برای دستیابی به این سود بسیار مهمتر از خود پول است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این هدف گذاری به این پست مراجعه کنید .

درآمد تریدر در ایران

درآمد فارکس در دراز مدت تقریباً نامحدود است. با رد و بدل شدن تقریباً 5 تریلیون دلار در روز، ورود و خروج از بازار با میلیون‌ها دلار در هر معامله کلان، هیچ محدودیتی برای شما باقی نمیگذارد. من فکر می کنم مشکل همین جاست همه عجله دارند تا تکه ای از این کیک 5 تریلیون دلاری را برای خود جدا کنند. اما متاسفانه اکثر افراد شکست می‌خورند.

درآمد تریدر در ایران

اما موضوع اینجاست…

بازار به نفع افراد منضبط است. کسانی که صبر و حوصله کافی برای دریافت شرایط باکیفیت معاملاتی و یک لبه معاملاتی خوب را دارند، دارای یک ژورنال معاملاتی منظم و کامل هستند، دايما استیتمنت معاملاتی خود را بررسی کرده و هرگز ریسک‌های زیادی نمی‌کنند، برای این احتیاط خود پاداش بزرگی از بازر دریافت می‌کنند و به بالاترین درآمد ها می رسند حتی بیشتر از پنجاه درصد رشد در ماه.

با حساب 100 دلاری خود طوری رفتار کنید که گویی 100000 دلار است. اما هر کاری که لازم است برای جلوگیری از وسوسه دوبرابر کردن حساب خود در هر ماه، انجام دهید! طمع چشم افراد را کور میکند و جلوی معاملات مناسب را میگیرد! دقت کنید با تنها دو تا پنج درصد سود و معاملات با ریسک معقول میتوانید بالاترین درآمد فارکس را در بلند مدت به دست آورید! تنها کافی است صبر کنید و مطابق مقررات عمل کنید!

به هر حال، 2 تا 5 درصد از 100000 دلار معادل 2000 تا 5000 دلار سود در هر ماه است. و با حساب 1 میلیون دلاری، 20000 تا 50000 دلار در ماه سود می کنید. تنها کافی است اثبات کنید می توانید در ماه ده درصد سود کسب کنید، آنگاه از معامله گران تیم پراپ تریدینگ ایرانی خواهید شد و با حساب دویست هزار دلاری معامله می کنید و بالاترین درآمد فارکس را کسب میکنید!

درآمد تریدرهای میلیونر فارکس چقدر است؟

ارقامی مانند 40 درصد و 50 درصد برای درآمد فارکس ممکن است برای برخی غیرقابل تصور به نظر برسد. اما بسیاری از معامله گران مولتی میلیونر که ما در مورد آنها می خوانیم با سود و سرمایه بسیار کمتری شروع کرده اند.

  1. Bill Lipschutz، یکی از بهترین معامله گران فارکس در تمام دوران، با 12000 دلار شروع به کار کرد.
  2. Ed Seykota کار معاملاتی خود را با تنها 5000 دلار آغاز کرد .
  3. Randy McKay تنها توانست 2000 دلار برای شروع معامله جمع کند.

هر سه علیرغم شروع کار با سرمایه نسبتاً کمی، حساب های خود را به میلیون ها دلار افزایش دادند.

درآمد فارکس بالا نیازمند متفاوت بودن است!

اگر می خواهید خود را از 90٪ (به نظر من احتمالاً نزدیک به 95٪) معامله گرانی که به طور مداوم ضرر می کنند جدا کنید و درآمد فارکس بالاتری داشته باشید، باید متفاوت فکر کنید. بیشتر معامله گران فارکس در تلاش برای کسب سود 30 درصدی یا بیشتر در هر ماه، حساب های خود را بیش از حد در معرض ریسک قرار میدهند و از آنها برای معاملات بی شماری استفاده می کنند.

بنابراین برای قرار گرفتن در بین 5 تا 10 درصد معامله‌گران برتر با درآمد فارکس فوق العاده، باید برعکس عمل کنید. شما باید تمرکز بیشتری روی مقدار پولی که می توانید از دست بدهید بگذارید تا اینکه چقدر می توانید درآمد فارکس خوبی داشته باشید. به یاد داشته باشید، فرایند بلند مدت معاملاتی شما بسیار بیشتر از یک استراتژی است. هرکسی می‌تواند یاد بگیرد که با اندیکاتور ها، تحلیل پرایس اکشن، سبک اسمارت مانی یا تحلیل نوسانات معامله کند و از استراتژی‌های مختلف هر کدام استفاده کند. این چیز خاصی نیست.

کل فرآیند معامله گری و درآمد فارکس از ابتدا تا انتها است. توجه به کل این موضوع چیزی است که شما را از جمعیت کثیر ضرر ده جدا می کند.

پس شروع به بلند مدت اندیشیدن کنید. شما می توانید حساب معاملاتی خود را از جایی که امروز است به ثروت بزرگی تبدیل کنید، اما سال ها طول می کشد، نه هفته ها یا حتی ماه ها. این دقیقاً همان کاری است که امثال بیل لیپشوتز، اد سیکوتا و رندی مک کی برای رسیدن به عظمت ثروتی که تماما از درآمد فارکس آنها بود انجام دادند.

3.4 11 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها