با پراپ فرم ما معامله گر شو!

 

چالش معامله‌ گری پراپ‌ ترید‌ فاند ، حساب رولت ترید ، مسابقه جکپات و حساب ریسک پلاس به شما کمک می کند از 75,000 دلار تا 2,000,000 دلار سرمایه معاملاتی از پراپ فرم رگوله ما دریافت کنید، تا ۹۰٪ تقسیم سود داشته باشید و با ویزای کاری به امارات متحده عربی مهاجرت کنید.

پراپ ترید فاند پراپ فرم و پراپ تریدینگ proptradeFund 2024

در پراپ فرم رگوله شده

روی سرمایه ما معامله کنید

برداشت سود

مسابقه Jackpot

تریدر حرفه‌ای هستی؟ در ۲هفته سودتو از حساب۱-۲ میلیون‌دلاری پراپ فرم بردار
ضررش با ما

حساب رولت ترید

با حساب پراپ ریل از روز اول Roulette Trade، روی ۱ الی ۲ میلیون دلار ترید کن
استراتژی دلخواه

ریسک پلاس

در ۴۵ روز با سرمایه ۱ میلیون دلاری با ۹۰٪ تقسیم سود و ویزای کاری دبی رایگان

معرفی کامل روش استخدام تریدر فارکس

۱. پراپ تریدینگ با پراپ ترید فاند

تریدینگ شغل آسانی است اما به شرطی که سرمایه کافی داشته باشید. کسب ۱۰٪ سود در ماه می تواند درآمد فوق العاده ای برای شما ایجاد کند، اما به شرطی که روی حداقل ۷۵ هزار دلار پول معامله کنید. ما در پراپ ترید فاند به دنبال تریدرهای مستعد هستیم تا پس از طی مرحله چالش معامله گری، روی سرمایه ما معامله کنند.

دو مرحله چالش معامله گری ۱ و ۲ ماهه سپری می کنید و در صورت موفقیت، یک حساب حداکثر ۵۰۰ هزار دلاری در اختیار شما قرار می گیرد تا روی آن کسب سود کنید. هر زمان هم که خواستید بدون محدودیت زمانی ۸۰٪ سود را به صورت فوری و آنی دریافت کنید.

دریافت حساب فاند با پراپ فرم پراپ ترید فاند 2023
حساب پراپ ریل از روز اول رولت ترید

حساب پراپ فرم ۱ و ۲ میلیون دلاری تنها با ۱ ماه معامله گری!

۲. حساب پراپ ریل از اول رولت ترید

حسابهای ۱ و ۲ میلیون دلاری رولت ترید Roulette Trade که شرکت پراپ‌ترید‌فاند مبدع آن است به عنوان تنها حساب پراپ ریل از روز اول برای تریدرهای حرفه‌ای با انواع استراتژی‌های معاملاتی و سبکهای مدیریت سرمایه قابل دسترس است.

شما می توانید با تنها ۳۰ روز معامله روی حساب وارد تیم ترید شوید و مطمئن باشید که ۸۰٪ سود ماه اول را دریافت خواهید کرد. برخلاف چالش معامله گری که سود دوره چالش به شما پرداخت نمی گردد. پس از ماه اول نیز حساب کپی ترید با حساب تماما ریل برای شما تعویض می گردد و مستقیما وارد تیم ترید شرکت پراپ فرم ما خواهید شد.

حساب رولت ترید شرایط بهینه تری نسبت به چالش معامله گری دارد و از طرفی نسبت به مسابقه ترید جکپات برای عموم تریدرها مناسب تر است و محدودیتهای این مسابقه را نیز ندارد. اگر تریدر حرفه ای هستید و به معاملات خود افتخار می کنید، حساب Roulette Trade برای موفقیت سریع شما طراحی شده است.

با سرعت نور، حساب میلیون دلاری پراپ فرم دریافت کن!

۳. مسابقه ترید Jackpot میلیون دلاری

هر دو هفته یکبار یک مسابقه دو هفته ای ترید به اسم مسابقه ترید  Jackpot برگزار می شود که در آن تریدرها به جای شرکت در آزمونهای چالش پراپ تریدینگ، با شرایط رقابتی‌تری توانایی‌های خود را به شرکت اثبات می کنند و سریعا حساب ۱ میلیون دلاری پراپ فرم دریافت می کنند. 

مسابقه جکپات برای تریدرهایی طراحی شده است که می توانند در مدت زمان کوتاه دو هفته ای (۱۰روزمعاملاتی) شرایط مدیریت سرمایه را رعایت کنند و به سود ۶ درصدی دست پیدا کنند. در این حالت به محض پیروز شدن در مسابقه، پس از تسویه ۸۰٪ سود کسب شده روی حساب، حساب واقعی خود را بدون پیش شرط دریافت خواهید کرد و مستقیما وارد تیم معامله گری مجموعه خواهید شد.

شرایط مسابقه جکپات Jackpot میلیون دلاری 2023
شرایط حساب ریسک پلاس در پراپ فرم

با ریسک بالا تا سقف ۴۵٪ دراداون ترید کن و ۴۵ روزه تریدر شو!

۴. حساب ریسک پلاس Risk Plus

آزمون حساب ریسک پلاس Risk Plus حاصل همکاری با شرکای تجاری بین المللی جدید است. پراپ ترید فاند با جذب فناوری‌های نوین به دنبال همکاری با همه نوع تریدر با معاملات متنوع است.

برای رسیدن به این هدف، با ایجاد تحول بنیادین در فرآیند مدیریت سرمایه و حذف حداکثر دراداون روزانه، این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که اجازه ریسک تا ۴۵ درصد سرمایه حساب را داشته باشید. 

به عبارت دیگر، خبری از محدودیت‌ها و سخت‌گیری های مرسوم پراپ تریدینگ نیست و شما می توانید با حداکثر دراداون ۳۰ یا ۴۵ درصدی، تا ۱۰ برابر بیشتر از شرایط پراپ فرم معمولی، به معامله گری بپردازید.

با دریافت حساب ریسک پلاس، شما طعم لذت برداشت سود معاملات از روز اول را تجربه خواهید کرد. یعنی در انتهای دوره ۴۵ روزه ۹۰٪ سودی که کسب کرده اید را دریافت خواهید کرد.

پس از موفقیت در آزمون و ورود به تیم معامله گری پراپ ترید فاند، در صورتی که تریدر تمایل داشته باشد، پس از ۳۰ روز ویزای کاری Work Visa از طرف دفتر دبی جهت همکاری حضوری در تریدینگ فلور برای وی صادر می گردد. از این طریق شرکت مقدمات مهاجرت معامله گر و خانواده وی را فراهم می کند.

چطور ترید با پراپ فرم را شروع کنیم؟

روشهای کار با پراپ فرم پراپ ترید فاند

1

چالش معامله گری

دو آزمون چالش و پذیرش اولین روش دریافت حساب پراپ تریدینگ در پراپ‌ترید‌فاند است. مهارت‌ معامله‌گری و توانایی مدیریت ریسک خود را در ۱-۳ماه به پراپ فرم ما ثابت کنید تا با موفقیت وارد تیم ترید شوید و به درآمدزایی برسید.

مدت زمان: ۳۰ – ۹۰ روز حداکثر دراداون ۱۰٪ دراداون روزانه ۵٪
اکسپرت و ربات آزاد تارگت سود: ۱۰٪ هرنوع استراتژی آزاد
2

رولت ترید Roulette Trade

رولت ترید بهترین روش برای استخدام تریدر فارکس و دریافت سرمایه بالا جهت معامله در بازار است. برخلاف چالش، در این نوع حساب پراپ فرم سود شما از روز اول محاسبه می گردد و در انتهای اولین ماه به شما پرداخت می گردد.

مدت زمان: ۳۰ روز حداکثر دراداون ۶٪ دراداون روزانه ۳٪
۱-۲ میلیون‌دلار سرمایه تارگت سود: ۱۲٪ هج اسکلپ و آربیتراژ آزاد
3

مسابقه ترید Jackpot

شما تریدر حرفه‌ای هستید و انتظار کیفیت بالای خدمات و سرعت فوق‌سریع دریافت حساب دارید و ما این را درک می کنیم. با شرکت در مسابقه جکپات در طول ۲ هفته ۱ میلیون دلار فاند بگیرید و سود ۲ هفته اول را نیز بونوس دریافت کنید.

مدت زمان: ۱۴ روز حداکثر دراداون ۴٪ دراداون روزانه ۲٪
۱ میلیون‌دلار سرمایه تارگت سود: ۶٪ حداقل حجم ترید ۱۰ لات
4

حساب ریسک پلاس

تریدر حرفه‌ای لزوما نباید دراداون پایین و شرایط سخت معامله گری را رعایت کند. اگر می توانید تا حداکثر۳۰ یا ۴۵ درصد دراداون کل را رعایت کنید، فاند ۱ میلیون دلاری در اختیار شما می گذاریم و در حداقل ۲۰ روز می توانید هم برداشت سود داشته باشید، هم اقامت کاری دبی از طرف شرکت برای شما اخذ می گردد و شرایط مهاجرت برای شما و خانواده محترمتان فراهم می شود.

مدت زمان: ۴۵ روز حداکثر دراداون ۳۰ یا ۴۵٪ دراداون روزانه ندارد
۱ میلیون‌دلار سرمایه تارگت سود: ۲۰٪ حداقل حجم ترید ۱۰ لات
فرآیند ارزیابی تریدر در پراپ ترید فاند

اینستاگرام پراپ ترید فاند

جزئیات تریدینگ پلن

انواع حساب پراپ تریدینگ

قبل از اینکه به شما اجازه دهیم روی سرمایه ما در پراپ ترید فاند معامله کنید، باید اطمینان حاصل کنیم که شما به مدیریت ریسک و سرمایه مسلط هستید، به همین خاطر اهداف معاملاتی  در انواع حساب ها را تعریف کرده ایم. با دستیابی به اهداف معاملاتی، شما به پراپ فرم ما ثابت می کنید که یک معامله گر منضبط و با تجربه هستید. سبک معاملاتی شما کاملا به شما بستگی دارد. ما هیچ محدودیتی برای ابزار، استراتژی ها یا حجم پوزیشنی که شما معامله می کنید تعیین نمی کنیم. حتی پلتفرم معاملاتی را نیز می توانید از بین متاتریدر ۴ و سرور اختصاصی متاتریدر ۵ با اسپرد نزدیک به صفر و شرایط فوق العاده انتخاب کنید.

در صورت انتخاب سرور اختصاصی متاتریدر۵، پس از موفقیت در آزمونها، حساب مرحله Real از بروکر شماره ۱ جهان یعنی بروکر Forex.com در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ما برای سرمایه پراپ فرم خود و همچنین زحمت تریدرهای خود ارزش زیادی قائل هستیم، به همین دلیل حساب های پراپ ترید فاند فقط روی بهترین بروکرهای فارکس ارائه می شوند. در حال حاضر شما می توانید هر کدام از بروکرهای زیر را جهت دریافت فاند انتخاب بفرمایید:

حساب چالش و پذیرش

$75,000 تا $500,000
سرمایه معاملاتی قابل دریافت

دراداون مجاز روزانه ۵٪
دراداون مجاز کل ۱۰٪
هدف کسب سود ۱۰٪
حداکثر زمان چالش ۳۰ روز
حداکثر زمان پذیرش ۶۰ روز
تقسیم سود هر روز ۸۰٪
پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵

حساب مسابقه جکپات Jackpot

$1,000,000 تا 2,000,000
سرمایه معاملاتی قابل دریافت

دراداون مجاز روزانه ۲٪
دراداون مجاز کل ۴٪
هدف کسب سود ۶٪
زمان مسابقه دوهفته (۱۰روز)
هرروز می بایست ترید شود
تقسیم سود هر روز ۸۰٪
پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵

حساب ریسک پلاس Risk Plus

$1,000,000 تا 2,000,000
سرمایه معاملاتی قابل دریافت

بدون محدودیت دراداون روزانه
دراداون مجاز ۳۰ الی ۴۵٪
هدف کسب سود ۲۰٪
حداکثر مهلت ۴۵ روز
حداقل زمان ترید ۲۱ روز
تقسیم سود هر روز ۹۰٪
پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵

حساب رولت ترید Roulette Trade

$1,000,000 تا 2,000,000
سرمایه معاملاتی قابل دریافت

دراداون مجاز روزانه ۳٪
دراداون مجاز کل ۶٪
هدف کسب سود ۱۲٪
حداکثر مهلت ۳۰ روز
حداقل زمان ترید ۱۶ روز
تقسیم سود هر روز ۸۰٪
پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵

بعد از موفقیت آزمون معامله گری پذیرش، حساب رولت ترید، مسابقه جکپات یا حساب ریسک پلاس، به محض ورود به تیم تریدینگ پراپ ترید فاند یک گواهینامه موفقیت در دوره از پراپ فرم ما دریافت خواهید کرد که نشان دهنده عملکرد بی نظیر شما در معامله گری، مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه در پراپ فرم ما خواهد بود.

نظرات مشتریان پراپ ترید فاند تنها پراپ فرم برتر فارکس.jpg

لوریج ۱:۱۰۰

استفاده از لوریج بالا برخلاف قوانین و مقررات مدیریت ریسک و سرمایه می باشد. در پراپ ترید فاند شما می توانید با لوریج ۱:۱۰۰ همانند حرفه ای ها به معامله و کسب سود مستمر در مارکت بپردازید.

رگوله و معتبر

شرکت پراپ ترید فاند از ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳ تحت قوانین رگولاسیون سازمان Financial Services Regulatory Commission در ناحیه قضائی Antigua and Barbuda فعالیت می کند.

تقسیم سود

نسبت سودی که به شما تعلق می گیرد، ۸۰٪ از کل سودی است که روی حساب کسب کرده اید. در‌زمان‌های دلخواه می توانید سود خود را فوری و آنی به ارز دیجیتال برداشت کنید.

مقیاس پذیری

ما دنبال همکاری های بلند مدت هستیم. اگر بتوانید به صورت مستمر روی حسابتان سود کسب کنید، هر ۴ هفته یکبار سرمایه حساب پراپ شما را تا سقف ۱۰میلیون‌دلار ۱۰۰٪ افزایش می دهیم.

معرفی تریدر

پراپ ترید فاند به دنبال همکاری با تریدرهای حرفه‌ای است. شما می توانید با معرفی کردن معامله‌گران توانا، از ما کمیسیون دریافت کنید و یا به ازای معرفی سه نفر به مجموعه، یک حساب چالش رایگان دریافت نمایید.

اکستند ۱۴ روزه

 اگر از مقدار دراداون تجاوز نکرده‌اید، حداقل ۱۰ روز معامله کرده‌اید، و بیش از ۵ درصد سود در چالش کسب کرده اید، از ۳ روز قبل از پایان چالش می توانید درخواست تمدید  ۱۴ روز بفرستید تا در صورت امکان اکستند بگیرید.

ریست حساب

با دریافت حساب از پراپ ترید فاند ترسی از بابت از دست دادن حساب به خاطر نقض قوانین ندارید. برای ریست کردن حساب در مرحله چالش با ۵۰٪ تخفیف و در مرحله پذیرش یک حساب مجدد رایگان دریافت خواهید کرد.

هزینه قابل عودت

برای شرکت در چالش معاملاتی پراپ ترید فاند و دریافت سرمایه تا سقف ۵۰۰ هزار دلار هیچ هزینه ماهیانه ای نمی پردازید. فقط یک هزینه اولیه جهت شرکت در چالش لازم است که هنگام اولین برداشت سود به شما عودت داده می شود.

سیر تا پیاز استخدام تریدر فارکس

سوالات متداول پراپ ترید فاند

برای هر تریدری که دنبال جذب سرمایه بالا برای افزایش تصاعدی درآمد ماهانه اش است کلی سوال ممکن است پیش بیاید که همه را جواب داده ایم. اگر جواب سوالتان را پیدا نکردید، عضو کانال تلگرام @PropTradeFund شوید تا از آفرها و پیشنهادات ویژه هم مطلع شوید:

چقدر طول می کشد تا عضو تیم معامله گریPropTrade.Fund شوم؟

از لحاظ زمانی شما در اولین آزمون معامله‌گری یعنی مرحله چالش، بین ۱۰ تا ۳۰ روز فرصت دارید تا ضمن رعایت شرایط مدیریت ریسک، تارگت سود را کسب کنید. در آزمون بعدی یعنی مرحله پذیرش، شما بین ۲۰ تا ۶۰ روز فرصت دارید تا به ما اثبات کنید که تریدهای شما شانسی نبوده و در بازه زمانی میان مدت، می توانید ضمن حفظ سرمایه، تارگت سود معقولی را کسب کنید.

بنابراین در کوتاه ترین زمان ممکن شما می توانید ۳۰ روزه وارد تیم ترید PropTradeFund شوید. حداکثر زمان ممکن برای این کار هم ۹۰ روز معادل ۳ ماه می باشد.

آیا پراپ ترید فاند رگوله و معتبر است؟

سازمان‌های رگولاتوری مالی نقش بسزایی در قانون مندی و اعتبار شرکتهای مالی، بروکرها و کارگزاری ها دارند و مهر محکمی بر صداقت و درستی فعالیت شرکت‌ها هستند. شرکتی که رگوله می شود تحت نظارت و مانیتورینگ دائمی سازمان رگولاتوری قرار دارد و می بایست از قوانین آن ناحیه قضائی پیروی کند.

شرکت پراپ ترید فاند با نام قانونی Prop Trade Fund Incorporated از تاریخ ۲۸ اکتبر تحت قوانین رگولاسیون سازمان FSRC (Financial Services Regulatory Commission) هم در ناحیه قضائی Antigua and Barbuda فعالیت می کند و فعالیت معامله گری تمام تریدرهای این مجموعه تحت نظارت دائمی این سازمان قرار دارد.

من مرحله چالش پراپ تریدینگ را با موفقیت پشت سر گذاشتم، حالا چه؟

پس از گذراندن تمام اهداف معاملاتی در مرحله چالش پراپ ترید فاند، از طرف ما پیامی مبنی بر پایان مرحله اول دریافت می کنید در صورتی که این دوره را با موفقیت طی کنید دیگر نیاز به معامله با حساب قبلی خود ندارید پس از حداکثر ۲۴ ساعت، و بررسی تمام موارد حساب شما، اعتبارنامه ورود به حساب کاربری جدید را برای مرحله پذیرش برای شما ارسال می شود.

اگر قوانین را زیر پا بگذارم، آیا فرصت دومی دارم؟

اگر هر یک از اهداف و دستورالعمل های معاملاتی ما را نقض کنید، آن حساب خاص شما باطل می شود و شرایط حضور برای ادامه در دوره ارزیابی را از دست می دهد. اگر نقضی در حساب PropTradeFund.com شما اتفاق بیفتد، توافقنامه حساب مربوطه فسخ خواهد شد.

اگر می‌خواهید معامله‌گر تیم ما شوید، همیشه می‌توانید دوباره از اول شروع کنید و یک چالش جدید را سفارش دهید. اگر اهداف تجاری پراپ تریدینگ را نقض کنید، هزینه اولیه پرداخت شده برای چالش پراپ ترید فاند از بین می رود، بنابراین مطمئن شوید که در نهایت به قوانین احترام میگذارید.

لطفاً توجه داشته باشید که برای تکرار چالش تخفیف 50 درصدی برای شما در نظر گرفته می شود.

به عنوان یک معامله گر چه سرمایه ای را معامله خواهم کرد؟

شما با همان موجودی حسابی معامله خواهید کرد که در چالش پراپ تریدینگ معامله کردید. اگر در چالش پراپ ترید فاند با ۵۰۰.۰۰۰ دلار معامله کردید، ۵۰۰.۰۰۰ دلار در حساب پراپ ترید فاند نیز مدیریت خواهید کرد.

برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی، لطفا توجه داشته باشید که همه حساب‌هایی که ما به مشتریان خود ارائه می‌کنیم، حساب‌های آزمایشی یا دمو با وجوه مجازی هستند. پس از اینکه مشتری تبدیل به معامله‌گر پراپ تریدینگ شد، اعتبارنامه ورود به یک حساب آزمایشی به او ارائه می‌شود، با این تفاوت که حساب پراپ تریدینگ به حساب معاملاتی زنده شرکت تجاری اختصاصی ما متصل می‌شود که در آن طبق الگوریتمهای اختصاصی، معاملات تمام تریدرها رابا ضرایب مختلف روی سرمایه اصلی شرکت کپی می کنیم.

مشتریان حق دارند ۸۰٪ از سود ایجاد شده در حساب PropTradeFund.com را دریافت کنند. این راه حل از نظر اداری بسیار ساده تر است و به ما آزادی بیشتری برای مدیریت فعال ریسک می دهد.

اگر می خواهید با موجودی حساب بالاتر معامله کنید، دو راه دارید. یا می توانید به سادگی برای یک چالش دیگر درخواست دهید و حساب های بیشتری را معامله کنید. هر چالش بدون توجه به پیشرفت در سایر حساب های شما باید از ابتدا معامله شود. یا اینکه با کسب سود حداقل ۱۰درصدی در هر ۴ هفته، شامل طرح مقیاس پذیری PropTradeFund شوید و سرمایه حسابتان ۱۰۰٪ افزایش یابد.

از آنجایی که ما نیاز به تنوع بخشیدن به ریسک و قرار گرفتن در معرض شرایط متفاوت برای کاهش ریسک داریم، حداکثر تخصیص سرمایه 10.000.000 دلاری به ازای هر معامله گر یا هر استراتژی را در هر زمان مشخص می کنیم. لطفاً مراقب باشید که از طریق ثبت نام های مختلف چندین حساب دریافت نکنید.

اگر استراتژی‌های مشابه معامله شده را در حساب‌های مختلف کشف کنیم و ارزش سرمایه تخصیص‌یافته بیش از 10.000.000 دلار باشد، این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که آن حساب‌ها را طبق قوانین و مقررات معلق کنیم.

چقدر اجازه ضرر روی حساب را دارم و اگر بیشتر از حد ضرر کنم چه اتفاقی می افتد؟

در کل عبارت (ضرر) صحیح نیست. ما در پراپ تریدینگ با مفهوم دراداون (Drawdown) سر و کار داریم. دراداون همیشه از بالاترین موجودی که حساب به خودش دیده است محاسبه می شود.

حداکثر دراداون حساب در یک روز ۵٪ اکوئیتی اولیه حساب و حداکثر دراداون کلی حساب هم ۱۰٪ اکوئیتی اولیه می باشد.

فرض کنید شما در طول چند روز موجودی حساب را از ۷۵ هزار دلار به ۸۱ هزار دلار می رسانید. از این لحظه شما تریدی که باز می کنید می تواند در یک روز حداکثر ۵٪ سرمایه اولیه را (معادل ۳۷۵۰ دلار) به عنوان دراداون تحمل کند.

حداکثر دراداون روزانه حساب رولت ترید ۳٪ و حداکثر دراداون کل در این حساب ۶٪ می باشد.

حداکثر دراداون روازنه مسابقه جکپات ۲٪ و حداکثر دراداون کل در این حساب هم ۴٪ می باشد.

آیا محدودیتی در استراتژی‌ها و استفاده از اکسپرت‌ها وجود دارد؟

سبک معاملاتی شما کاملا به خودتان بستگی دارد. ما برای استخدام تریدر فارکس هیچ دلیلی برای محدود کردن ابزار ها یا محدود کردن استراتژی معاملاتی نداریم، از هر نوع استراتژی هج، اسکلپ، آربیتراژ یا هر نوع اکسپرتی می توانید استفاده بفرمایید. حساب ها، هیچ محدودیتی برای سبک یا استراتژی معاملاتی شما ندارند.

ما حتی هیچ محدودیتی برای ابزاها یا اندازه و حجم پوزیشن هایی که شما معامله می کنید اعمال نمی کنیم. می‌توانید تمام ابزارها و دارایی‌هایی را که در پلتفرم معاملاتی خود در بروکرهای طرف حساب ما در دسترس هستند (فارکس، شاخص‌ها، کالاها، سهام، کریپتو و…) معامله کنید. ما در اینجا به شما آزادی کامل می دهیم. اگر سیستم شما در عین رعایت قوانین، سودآور است، خوشحالیم که شاهد سودآوری شما هستیم.

توجه داشته باشید که نهایت لوریج ۱:۱۰۰ خواهد بود. اگر قصد دارید از ربات‌های معاملاتی در حسابهای پراپ تریدینگ استفاده کنید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

تقسیم سود در PropTradeFund به چه صورت انجام می شود؟

تقسیم سود در حساب های پراپ تریدینگ ما به طور پیش ‌فرض به صورت ۲ هفته یکبار انجام می‌شود، به این صورت که پس از ۱۴ روز معامله برروی حساب خود پس از پیوستن به تیم مجموعه، از شما کیف پول ارز دیجیتال درخواست می شود و ۸۰٪ سود کسب شده برای شما واریز می گردد.

اما معامله گر در هر زمان دلخواه می تواند در پنل کاربری خود و بخشی که به نام تقسیم سود برایش باز می گردد کیف پول دلخواه خود را وارد کند و به صورت آنی و خودکار تقسیم سود را دریافت کند.

اگر معامله گر در روز تقسیم سود معامله باز داشته باشد، به صورت خودکار پس از بسته شدن تریدهای باز، دسترسی حساب سلب می شود، تقسیم سود انجام می شود و مجددا حساب با سرمایه ریست شده به تریدر تحویل داده می شود.

اگر ترجیح می‌ دهید تقسیم سود خود را در حساب خود نگه دارید تا رشد کنید و بر این اساس تعادل و بافر کاهش سرمایه خود را ایجاد کنید، می‌ توانید این کار را انجام دهید. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که ما همیشه سهم خود را از تقسیم سود برداشت می کنیم. برای این کار حتما می بایست از طریق ثبت تیکت درخواست خود را ثبت بفرمایید.

پراپ فرم ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کن و آفر بگیر!

تقسیم سود تریدرها، نظرات معامله گران، گواهی موفقیت چالش‌ها، تخفیفات هیجان انگیز دوره ای و رای‌گیری تغییرات شرکت تنها بخشی از محتواهای پراپ فرم ماست که به اشتراک گذاشته می شود…

پیج اینستاگرام پراپ ترید فاند PropTradeFund
کانال تلگرام پراپ ترید فاند PropTradeFund

مدرسه معامله گری پراپ ترید فاند

مقالات آموزشی پراپ فرم

در مدرسه معامله گری پراپ ترید فاند به صورت رایگان می توانید از سیر تا پیاز تریدینگ را یاد بگیرید