حساب پراپ گارانتی + استخدام تریدر

$996$1,190

حساب پراپ گارانتی از این جهت به این شکل نام گذاری شده که هر نوع تریدری با هر سبک معاملاتی می تواند در آن به موفقیت برسد و گستره خیلی زیادی از تریدرها را پوشش می دهد. این حساب در راستای تکمیل تیم معاملاتی Real شرکت و افزایش دامنه اطلاعات در استخر معاملاتی (Trading Pool) برای بهبود شرایط حساب PAMM و افزایش سودآوری سرمایه گذاران ایجاد شده است.

در حساب پراپ گارانتی پراپ ترید فاند، شما علاوه بر کسب سود از معاملات خود، درآمد ثابت ماهیانه ۸۰۰۰ دلاری برای حساب ۱ میلیون دلاری یا حقوق ۱۳۰۰۰ دلاری برای حساب ۲ میلیون دلاری نیز خواهید داشت. برای اطمینان از همکاری طولانی مدت تریدر با مجموعه تا سه بار در حساب Real در صورت نقض دراداون، طبق ضوابط امکان ریست حساب وجود دارد.

این گارانتی علاوه بر حساب ریل، در مرحله آزمون نیز وجود دارد. به این ترتیب که در آزمون، در صورت نقض قوانین دراداون، طبق ضوابط شما یکبار امکان ریست حساب دارید

با دریافت حساب پراپ گارانتی شما از روز اول در حساب ریل معامله می کنید و در انتهای آزمون، اولین تقسیم سود ۸۰ درصدی خود را تجربه می کنید.

آزمون این حساب هیچگونه محدودیت زمانی ندارد و شما تا زمانی که به تارگت سود برسید، می توانید به معامله ادامه دهید. دراداون روزانه هم وجود ندارد! فقط کافی است دراداون کل ۶٪ را رعایت بفرمایید.

پس از موفقیت در آزمون و رسیدن به مرحله Real،دراداون حساب به مقدار نرمال ۱۰٪ افزایش می یابد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

حساب پراپ گارانتی + استخدام تریدر

حساب پراپ گارانتی پراپ ترید فاند به شما امکان برداشت ۵۰٪ سود و حقوق ثابت ماهیانه  ۸۰۰۰ برای حساب ۱ میلیون دلاری و حقوق ۱۳۰۰۰ دلاری برای حساب ۲ میلیون دلاری را می دهد. شرایط این حساب را در زیر مطالعه می کنید:

  • شروع معامله روی حساب اول هفته یعنی روزهای دوشنبه است و تریدرها می توانند با پرداخت هزینه، در هر زمان، در دوره بعدی شرکت کنند.
  • برای احراز شرایط و موفقیت باید حداقل ۱ ماه از زمان دریافت حساب (و ۱۶ روز معاملاتی فعال) بگذرد تا عملکرد معامله گر در این بازه زمانی به خوبی مورد قضاوت قرار بگیرد.
  • امکان انتقال معامله از یک روز به روز بعد فراهم است. (فقط آخر هفته ها می بایست معاملات بسته باشند.)
  • حداقل زمان معامله وجود ندارد و بدون محدودیت زمانی می تواند تریدر معامله انجام دهد.
  • محدودیتی برای حداقل حجم معاملات وجود ندارد.
  • دراداون روزانه وجود ندارد فقط دراداون کل ۶٪ در آزمون و ۱۰٪ در حساب ریل Real وجود دارد.
  • در صورتی که در آزمون دراداون تا ۱۰۰٪ بیشتر از حد مجاز یعنی مقدار حداکثر ۱۲٪ تجربه شود، تریدر ۱ بار فرصت ریست رایگان خواهد داشت. در صورت نقض دراداون بیش از ۶٪ و کمتر از ۱۲٪ و برای اعمال شرایط ریست، تریدر موظف است کمتر از ۲۴ ساعت پس از نقض دراداون، درخواست ریست خود را به صورت تیکت به واحد پشتیبانی سایت ارائه دهد در غیر اینصورت نیز امکان ریست مهیا نمی‌باشد.
  • در صورتی که در حساب Real دراداون تا ۱۰۰٪ بیشتر از حد مجاز یعنی مقدار حداکثر ۲۰٪ تجربه شود، تریدر ۳ بار فرصت ریست رایگان خواهد داشت.
  • تارگت سود برای حسابهای پراپ گارانتی ۱۲ درصد سود می باشد.
  • در صورت موفقیت در آزمون تسویه حساب ۸۰٪ سود کسب شده در آزمون انجام می شود و هر ماه ۸۰۰۰ دلار حقوق ثابت (۱۳۰۰۰ دلار برای حساب ۲ میلیون دلاری) به والت تریدر واریز می گردد. برداشت ۵۰٪ سود در هرزمان از ماه توسط تریدر امکان پذیر می باشد.
  • ترید روی شاخص‌ها امکان پذیر نمی باشد اما سایر زوج ارزها، کریپتو، نفت، فلزات گران‌بها و .. قابل معامله می باشد.
  • رعایت شرایط و قوانین عمومی حساب‌های پراپ ترید فاند الزامی است.

توضیحات تکمیلی

سرمایه حساب

1.000.000$, 2.000.000$

حقوق ثابت

8000$ در ماه, 13000$ در ماه

error: Alert: Content selection is disabled!!