معرفی بهترین گوشی مناسب ترید ❤️ برای ترید چه گوشی‌هایی مناسب است؟

معرفی بهترین گوشی مناسب ترید برای ترید چه گوشی‌هایی مناسب است؟

بر کسی پوشیده نیست که انجام معاملات فارکس از طریق موبایل (ترید با استفاده از تلفن هوشمند) حداکثر آزادی را به معامله گران می دهد. یک تریدر باید هر هفته چندین ساعت را جلوی رایانه یا لپ‌تاپ بگذراند. اما، استفاده از یک گوشی مناسب ترید و انجام معاملات از طریق آن بسیار راحت تر بوده و باعث شده است ترجیح بسیاری از افراد باشد. در این مقاله از پراپ ترید فاند قصد داریم به معامله‌گران در انتخاب بهترین گوشی مناسب ترید کمک کرده، عوامل و نکاتی را که باید هنگام خرید در نظر بگیرد را برررسی نموده و لیستی از بهترین انتخاب‌ها را معرفی کنیم.

عواملی که هنگام انتخاب گوشی مناسب ترید باید در نظر گرفته شود

انجام معاملات فارکس از طریق گوشی های هوشمند در چند سال گذشته بسیار محبوب شده است و درک دلیل آن سخت نیست. اگر برنامه کاری پرمشغله ای دارید، پیدا کردن زمان برای ترید فارکس همیشه آسان نیست. بین کار، خانواده و زندگی اجتماعی شما، صرف چند دقیقه برای نظارت بر نمودارهایتان می تواند دلهره آور باشد. اما اگر نمودارهای فارکس را بر روی گوشی مناسب ترید خود باز کنید، حتی با یک برنامه شلوغ نیز می توانید معامله کنید.

در چند سال گذشته، انواع بروکرهای فارکس، خدمات نموداری بیشتر و بیشتری را برای نرم افزارهای سازگار با موبایل انتشار کرده اند. یعنی اکنون تنها چیزی که برای معامله در فارکس نیاز دارید یک تبلت یا گوشی مناسب ترید و یک اتصال اینترنتی پایدار است. اما اصلا  بهترین گوشی مناسب ترید کدام است؟

سیستم عامل نرم افزار گوشی شما برای اجرای عملکردها ضروری است. امروزه دو مورد از رایج‌ترین آن‌ها اندروید و iOS (سیستم‌عامل آیفون) هستند، اما موارد دیگری مانند Windows 10 Mobile و BlackBerry 10 وجود دارند که هنوز در بازار وجود دارند اما بیایید بلافاصله ویندوز موبایل و بلک بری را از لیست حذف کنیم.

این بدان معنا نیست که هیچ پلتفرم معاملاتی برای ویندوز و بلک بری وجود ندارد، اما انتخاب ها محدود است و ترید از این دستگاه ها آسان نخواهد بود. در واقع سهم بازار این سیستم عامل ها در حال کاهش است و توسعه دهندگان پلتفرم های معاملاتی همچون متاتریدر ۴ و برنامه های تجزیه و تحلیل نمودار از حمایت از آنها خودداری می کنند. بنابراین همه چیز به انتخاب بین بهترین گوشی مناسب ترید اندروید و آیفون بستگی دارد.

معامله فارکس در تلفن هوشمند می تواند بسیار فشرده باشد و برخی از تلفن ها توانایی انجام آن را ندارند. در اینجا چندین نکته وجود دارد که باید هنگام خرید یک گوشی مناسب ترید در نظر بگیرید. .

  • اندازه صفحه نمایش: اولین معیار یک گوشی مناسب ترید، صفحه نمایش است که باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا امکان کاربری و استفاده آسان در برنامه ترید فارکس را فراهم کند، چراکه هر اشتباهی می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. گوشی همچنین باید نمایشگری داشته باشد که به چشم شما آسیب نرساند زیرا زمان زیادی را صرف کار با آن خواهید کرد.
  • سیستم عامل: اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل یک گوشی مناسب ترید با برنامه های معاملاتی فارکس مانند متاتریدر ۵ یا تریدینگ ویو، سازگار است.
  • عمر باتری: به سراغ گوشی هوشمندی با عمر باتری بیشتر بروید تا بتوانید برای مدت طولانی تری معامله کنید. بهترین گوشی مناسب ترید گزینه ایست که بعد از تایم کوتاهی کار کردن خاموش نشود.

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که گوشی دارای حافظه داخلی کافی است و می تواند برنامه های معاملاتی فارکس را بدون مشکل حفظ کند.

معرفی بهترین گوشی مناسب ترید

حال که با معیارهایی برای انتخاب بهترین گوشی مناسب ترید آشنا شدیم،‌در ادامه لیستی از موارد موجود در بازار آورده شده. است که نیازهای معاملاتی شما را پاسخگو خواهند بود.

Samsung Galaxy Note 10+

این محصول یک گوشی مناسب ترید عالی است. اندازه صفحه نمایش آن به اندازه ای بزرگ است که تمام اطلاعات مهم شما را نشان دهد، اما همچنان به اندازه ای کوچک است که در کف دست شما قرار گیرد. دارای یک صفحه لمسی بسیار قوی و با کیفیت است که کار با همه چیز را آسان می کند. اگر به دنبال بهترین گوشی مناسب ترید هستید که معامله فارکس را برای شما آسان‌تر کند، باید به این گوشی به عنوان یک انتخاب فکر کنید. گوشی های سیستم عامل اندروید برای معاملات فارکس موبایل فوق‌العاده هستند..

باتری این گوشی دوام بالایی دارد و نیازی به شارژ مجدد ندارد. یک چیز کمتر برای نگرانی برخی از کاربران گزارش می دهند که توانسته اند از این محصول به مدت هشت ساعت متوالی استفاده کنند. صفحه نمایش این دستگاه روشن و واضح است. وقتی به یک برنامه معاملاتی نگاه می کنید، می توانید تمام اطلاعات را به وضوح و در یک نگاه ببینید. زمان زیادی طول نمی کشد تا آنچه را که به دنبال آن هستید با تصاویر واضح و واضح بیابید. رابط کاربری بسیار بصری و آسان برای استفاده نیز دارد که تمامی این ویژگی ها آن را به یک گزینه از بهترین گوشی مناسب ترید تبدیل می‌کند.

معرفی بهترین گوشی مناسب ترید

iPhone Xs Max

این یک گوشی مناسب ترید عالی دیگر است که دارای صفحه نمایش روشن و واضح و دوربین عالی است. نکته اصلی که باید در مورد آیفون Xs Max بدانید، ضد آب بودن آن است، که ویژگی بسیار مفید است. در بسیاری از مواقع، بسیاری از افراد به دلیل آسیب آب به دستگاه قبلی خود بدون گوشی می مانند، بنابراین شما به گوشی‌ای نیاز دارید که در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت کند و برای مدت طولانی دوام بیاورد. این گوشی صفحه نمایش فوق‌العاده دارد و می‌تواند بهترین رابط‌های گرافیکی را که امروزه صنعت موبایل ارائه می‌کند به نمایش بگذارد. استفاده از این گوشی مناسب ترید بسیار آسان است. شکی نیست که این دستگاه برای کسانی که به دنبال مدیریت سبد سرمایه گذاری فارکس خود با تلفن همراه خود هستند گوشی ایده آلی می‌باشد.

گوشیiPhone Xs Max

Xiaomi Mi 9 Pro

این گوشی مناسب ترید دستگاهی است که هر آنچه را که برای تجربه ترید فارکس نیاز دارید را برای شما فراهم می‌کند. بزرگ‌ترین صفحه نمایش را در بین دستگاه‌های موجود در لیست بهترین گوشی مناسب ترید دارد، نه تنها به اندازه‌ای بزرگ است که تمام اطلاعات شما را نشان دهد، بلکه گرافیک‌هایی را که این شرکت به آن مشهور است نشان می‌دهد. این دستگاه دارای پردازنده ای فوق العاده سریع است و این چیزی است که در اولین باری که دستگاه را استفاده کنید متوجه خواهید شد.

نکته قابل توجه در مورد این گوشی مناسب ترید این است که مانند آیفون های جدید، ضد آب است. این ویژگی به محبوبیت آن در بین بسیاری از افرادی که دوست دارند از موبایل خود در حمام یا کنار استخر استفاده کنند، کمک کرده است. صفحه نمایش این دستگاه روشن و شفاف است، استفاده از آن آسان است و می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. این گوشی مناسب ترید دارای یک باتری اضافی است که به شما کمک می کند در فعالیت های روزانه خود دوام بیشتری داشته باشد.

گوشی مناسب ترید Xiaomi Mi 9 Pro

Samsung Galaxy S22

Galaxy S22 برای تعیین استاندارد جدیدی برای قدرت و عملکرد بصری طراحی شده است. صفحه نمایش S22 که به صفحه نمایش بسیار چشمگیر AMOLED 2X مجهز شده است. اگر در طول روز در حال حرکت هستید، متوجه می شوید که دارای باتری قوی ای است که می تواند ۲۴ ساعت استفاده مداوم از جمله برنامه های معاملاتی را تحمل کند، و تمامی نکاتی را که برای انتخاب یک گوشی مناسب ترید مهم است،‌داراست.

Samsung Galaxy S22 برای ترید

آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس اپل، با صفحه نمایش چشمگیر 6.1 اینچی وعملکرد سریع، از نمونه های بهترین گوشی مناسب ترید و پرتقاضا امروزی  است. آیفون۱۳ پرو تمام چبزهایی که برای شروع کار با بازارهای مالی به آن نیاز دارید را برایتان فراهم می نماید. فقط مطمئن شوید که وقتی در نهایت یک برنامه معاملاتی را انتخاب می کنید، با iOS سازگار باشد.

آیفون 13 پرو

Huawei P50 Pro

Huawei P50 Pro می تواند نقطه شروع ایده آل برای معامله گران موبایل باشد. با صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی، P50 Pro به راحتی آیفون 13 پرو را برای صفحه نمایش واقعی شکست می دهد، که ممکن است یک عامل تعیین کننده برای معامله گران باشد. یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای و رم 8 گیگابایتی به اندازه یک لپ تاپ استاندارد به شما می دهد. قابلیت SuperCharge هواوی نیز برای تجهیز دستگاه شما به باتری بیشتر و سریعتر در دسترس است و تمامی نیازهای یک گوشی مناسب ترید را برآورده می کند.

گوشی مناسب ترید کدام است؟

خلاصه

در سال‌های اخیر استفاده از گوشی همراه برای معامله در بازار فارکس بسیار محبوب و رایج شده است. دلیل این امر راحتی و همراه بودن همیشگی تلفن همراه با معامله گران است که سبب می شود چک کردن دايمی بازار که در طول روز باید مکررا انجام شود، نیازی به لپ تاپ نداشته و در هر مکان و هر زمانی بتوان این کار را انجام داد. در این میان ا زهر گوشی همراه می‌توان استفاده نمود؟ اگر خیر، برای ترید چه گوشی هایی مناسب است؟

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین گوشی مناسب ترید از نظر تمامی عوامل پر اهمیت از جمله صفحه نمایش بزرگ، باتری و سیستم عامل آن پرداختیم و نمونه هایی از گوی های موجود در بازار را معرفی نمودیم.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها