معرفی بروکر امگافاینکس ❤️ آموزش گام به گام ثبت نام در OmegaFinex

معرفی بروکر امگافاینکس ثبت نام در OmegaFinex

در دنیای گسترده و پویا ترید در فارکس، یافتن یک کارگزار معتبر و مطمئن برای موفقیت و آرامش خاطر بسیار مهم است. در این مقاله، ما به قلمرو بازارهای مالی می پردازیم تا بروکر امگافاینکس، یک بروکر فارکس رگوله شده و قابل اعتماد را با اسپردهای بسیار پایین و کارمزدهای اندک از صفر را معرفی کنیم.

این کارگزاری با پشتیبانی فارسی ۲۴ ساعته هفت روز هفته و پلتفرم های مدرن و به روز، بستری را ارائه می دهد که معامله گران می توانند استراتژی های خود را با اطمینان اجرا کنند و بدانند سرمایه گذاری های آنها توسط اقدامات نظارتی سختگیرانه محافظت می شود. با پراپ ترید فاند همراه باشید تا ویژگی ها، مزایا و امنیت بی نظیری را که بروکر OmegaFinex در ترید فارکس به ارمغان می آورد را بررسی کنیم.

نگاهی کلی به بروکر امگافاینکس

بروکر OmegaFinex، یک کارگزاری تازه تاسیس است که با اطمینان خود را به عنوان یک بازیگر برتر در بازار فارکس معرفی می کند، و دارای سه دفتر بین المللی واقع در جزایر کوموروس، دبی (امارات متحده عربی) و یک دفتر نمایندگی در اروپا واقع در اتریش است. مشتریان جهانی این کارگزاری که توسط سازمان رگولاسیون مقررات فراساحلی جزایر کوموروس تنظیم شده و دارای مجوز کامل است، یک محیط معاملاتی امن را تجربه می کنند.

بروکر امگافاینکس طیف متنوعی از گزینه‌های حساب، از جمله حساب‌های Standard، ECN، ECN Pro و Social Trading را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد که هر کدام با خدمات پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته در دسترس هستند. علاوه بر این، برای معامله‌گرانی که به دنبال حساب‌های اسلامی یا بدون سواپ هستند، این کارگزاری این حساب ها را نیز برای مطابقت با اولویت‌ها و الزامات خاص ارائه می‌دهد.

بروکر امگافاینکس با پشتیبانی مدیریت با تجربه از نهادهای معتبر فارکس، به عنوان یک رقیب برتر در میان گزینه های کارگزاری ظاهر می شود. این کارگزاری با ارائه سوشیال تریدینگ، کپی تریدینگ و حساب‌ پم، معامله‌گران را با پلت‌فرم‌های معاملاتی پیشرفته برای معاملات موبایل و ترید مبتنی بر وب مجهز می‌کند. فرآیندهای ثبت نام ساده و دسترسی به نقدینگی بی نظیر بازار بر تعهد OmegaFinex به ارائه یک تجربه تجاری مدرن و کاربرپسند تأکید می کند.

🏢دفاتر بروکر کوموروس، دبی، اتریش
🏆رگولاسیون مجوز از سازمان مالی بین المللی Anjouan، اتحادیه کوموروس با شماره مجوز L15992/ OFI.
هجینگ، اسکالپینگ، حساب سواپ فری، کپی تریدینگ همه موارد فراهم است. ✅
💰حداقل سپرده ۱۰۰ USD
⚖️ حداکثر لوریج ۱:۲۰۰۰
💻 پلتفرم MT5, web trader, mobile trader
📈نمادهای معاملاتی کالاها،فارکس،سهام،ارزدیجیتال،شاخص ها،فلزات
💲کمیسیون از صفر

نکته بسیار مهم این است که، همکاری بزرگی بین شرکت پراپ ترید فاند و بروکر امگافاینکس شکل گرفته و از تاریخ ۴ آوریل حسابهای ریسک پلاس و رولت ترید در این بروکر ارائه می گردد. این دو حسابهای نام برده شده، حساب دمو نبوده و حساب Real با سرمایه واقعی هستند که در اختیار تریدر قرار میگیرند.

حسابهای چالش معامله گری با سرمایه ۷۵ هزاردلاری، ۱۵۰ هزاردلار،ر۳۰۰ هزار دلار و ۵۰۰ هزاردلار توسط پراپ ترید فاند نیز در بروکر OmegaFinex به صورت بدون محدودیت زمانی ارائه می شود و دیگر خبری از حداکثر ۳۰ روز برای چالش و حداکثر ۶۰ روز برای پذیرش وجود ندارد. این به این معنی است که تا زمانی که تریدر شرایط حساب را نقض نکند می تواند به ترید ادامه دهد تا به تارگت سود مدنظر دست پیدا کند.|

گزینه های حساب معاملاتی در بروکر OmegaFinex

بروکر امگافاینکس طیف وسیعی از گزینه های حساب را ارائه می دهد که متناسب با اولویت ها و سطوح مهارت های مختلف معامله گران است. حساب استاندارد به تازه واردان پاسخ و اسپرد ثابت و متغیر را ارائه می دهد. از طرف دیگر، برای کسانی که به دنبال اجرای سریع‌تر و اسپردهای کمتر با دسترسی مستقیم به بازار هستند، حساب ECN ممکن است جذاب‌تر باشد. حساب ECN Pro که برای معامله گران حرفه ای طراحی شده است، دارای ویژگی های پیشرفته است و برای حجم معاملات بالاتر مناسب است.

گزینه های حساب معاملاتی در بروکر OmegaFinex

علاوه بر این، بروکر OmegaFinex یک گزینه سوشیال تریدینگ منحصر به فرد و پشتیبانی جامعی از پلتفرم MetaTrader 5 ارائه می دهد و مجموعه ای از چهار حساب زنده و یک حساب آزمایشی را ارائه می دهد. این نوع حساب‌ها شامل حساب‌های استاندارد، ECN، ECN Pro و Social Trading است. با توجه به ماهیت متنوع شرایط معامله در این انواع حساب، مشحصات هر یک در جدول زیر آورده شده است.

  استاندارد

 

ECN

 

ECN PRO

 

سوشیال تریدینگ

 

پلتفرم معاملاتی MT5, وب تریدر, موبایل MT5, وب تریدر, موبایل MT5, وب تریدر, موبایل MT5, وب تریدر, موبایل
ارز پایه USD USD USD USD
حداقل واریز 100$ 500$ 5000$ 200$
حداکثر سرمایه نامحدود نامحدود نامحدود نامحدود
کمیسیون ۰ 6$ 4$ ۰
نوع معامله مارکت مارکت مارکت مارکت
اسپرد از 1.8 پیپ از 0.8 پیپ از 0.0 پیپ از 1.5 پیپ
            استاپ اوت 40% 40% 40% 40%
مارجین کال 80% 80% 80% 80%

واریز و برداشت

با توجه به پیچیدگی های مرتبط با روش های واریز و برداشت در بروکر، انتخاب یک کارگزاری مناسب برای معامله گران امری ضروری است. با تحمیل محدودیت‌های ویزا و مسترکارت برای ایرانیان، همچنین مواجهه با مشکلات پرفکت مانی به دلیل کارمزد و تاخیرها، و مواجهه وب‌مانی با کاهش شدید نرخ دلار وب مانی پس از درگیری روسیه و اوکراین و افت مقبولیت آن، بدیهی است که ارز دیجیتال به عنوان بادوام‌ترین و راحت‌ترین گزینه برای واریز و برداشت وجوه ظاهر می‌شوند.

در نتیجه، اکثریت استفاده ساده از ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌ ارز دیجیتال شخصی خود را انتخاب می‌کنند، چه از نوع والت های اندروید مانند تراست والت و چه در کیف پول‌ لجر. بروکر OmegaFinex این اولویت را به رسمیت می شناسد و امکان انجام سپرده ها و برداشت را با ارزهای دیجیتال ارائه می دهد و تجربه بی دردسری را برای معامله گران فراهم می کند.

بررسی رگولاسیون وامنیت بروکر امگافاینکس

بروکر امگافاینکس یک انتخاب مطمئن برای معامله گران است که توسط اتحادیه کوموروس رگوله می شود. این کارگزاری به عنوان یک بروکر بین‌المللی که مجاز به انجام فعالیت‌های مختلف کارگزاری مطابق با اعلامیه دولت شماره 005 در سال 2005 است، دارای مجوز از سازمان مالی بین‌المللی Anjouan، اتحادیه کوموروس، با شماره مجوز L15992/OFI است.

دفتر ثبت OMEGA FINEX INCORPORATED در Hamchako، جزیره خودمختار Anjouan، اتحادیه کوموروس واقع شده است. برای تأیید اعتبار مجوز بروکر OmegaFinex، می‌توان به راحتی به وب‌سایت AOFA، مرجع نظارتی و نهاد صدور مجوز برای حوزه قضایی فراساحلی Anjouan در اتحادیه کوموروس دسترسی داشت.

بررسی رگولاسیون وامنیت بروکر امگافاینکس

ابزارهای معاملاتی

بروکر امگافاینکس معامله گران را با مجموعه ای از ابزارهای معاملاتی ضروری، از جمله ابزارهای تحلیل تکنیکال، تقویم اقتصادی و خبرنامه ها مجهز می کند که همه آنها در زیر شرح داده شده اند.

  • ابزار تحلیل تکنیکال: TC Technical Views در خط مقدم تحقیقات بازار مالی در سرتاسر جهان قرار دارد که به دلیل ادغام منحصر به فرد تخصص معامله گران، تحلیلگران حرفه ای و الگوریتم های خودکار مشهور است. این سیستم تشخیص الگوی اختصاصی که توسط کارگزار OmegaFinex توسعه یافته است، بازار را به دقت رصد می کند و استراتژی های معاملاتی عملی را به مشتریان ارائه می دهد. خطوط روند روشن، شناسایی سطوح کلیدی و ماهیت مختصر سناریوی تحلیل تکنیکال، تفسیر سریع سرمایه گذاران را تسهیل می کند و آنها را قادر می سازد تا در صورت لزوم فورا اقدام کنند.
  • تقویم اقتصادی بروکر OmegaFinex: تقویم اقتصادی فارکس که از طریق پلتفرم هایی مانند سایت های فارکس فکتوری یا MQL قابل دسترسی است، به عنوان ابزاری حیاتی برای معامله گران برای نظارت بر رویدادهای اقتصادی برنامه ریزی شده، اطلاعیه ها و شاخص هایی که می توانند بر بازارهای ارز تأثیر بگذارند، عمل می کند. بروکر امگافاینکس به معامله گران خود دسترسی به این تقویم اقتصادی جامع را ارائه می دهد. این رویدادها شامل انتشار داده‌های مهم اقتصادی (شامل گزارش‌های اشتغال و نرخ بیکاری، ارقام تولید ناخالص داخلی، نرخ تورم)، اعلام‌های بانک مرکزی (مانند تصمیم‌گیری‌های نرخ بهره) و رویدادهای ژئوپلیتیکی است.
  • خبرنامه اقتصادی: به خدمات خبرنامه بروکر امگافاینکس اعتماد کنید تا شما را با بینش های ضروری برای ایجاد یک استراتژی معاملاتی پویا و سفارشی مطابق با ترجیحات شما مجهز کند. این ابزار چه کشف فرصت‌های نوظهور، دریافت ایده‌های معاملاتی در زمان واقعی یا بررسی تحلیل‌های عمیق بازار باشد، این ابزار تمام نیازهای شما را در پلتفرم بروکر OmegaFinex در بر می‌گیرد. این سرویس خبرنامه از شناسایی فرصت‌های نوپا گرفته تا ارائه طرح‌ها و بینش‌های معاملاتی آنی از طریق بررسی‌های جامع بازار، به شما اطمینان می‌دهد که در تلاش‌های معاملاتی خود مطلع و قدرتمند باشید.

هزینه ها و کارمزدها در بروکر OmegaFinex

هنگام فعالیت در معاملات فارکس، درک هزینه های تراکنش بسیار مهم است، زیرا آنها می توانند به طور قابل توجهی بر سودآوری و درآمد فارکس تأثیر بگذارند. کارگزاران فارکس معمولاً هزینه هایی را از طریق اسپرد، کمیسیون یا ترکیبی از هر دو اعمال می کنند. اسپردها نشان دهنده تفاوت بین قیمت خرید و فروش جفت ارز است و به عنوان حاشیه ای عمل می کند که کارگزاران از آن سود می برند.

برعکس، کمیسیون هزینه های ثابتی است که به ازای هر تراکنش اخذ می شود. ساختار کارمزد در میان کارگزاران متفاوت است. برخی اسپردهای پایین اما کارمزد بالاتر ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر اسپردهای بالاتر با کمیسیون کمتر یا صفر دارند.

بروکر OmegaFinex که به دلیل تعهد خود به شفافیت و قیمت گذاری رقابتی مشهور است، به دلیل سیستم کارمزد مطلوب خود شناخته شده است. این کارگزاری اسپردهای بسیار پایینی را بر روی جفت ارزهای اصلی ارائه می دهد و اطمینان می دهد معامله گران معاملات را با حداقل هزینه انجام می دهند. علاوه بر این، یک رویکرد مبتنی بر کمیسیون را اتخاذ می کند، که در آن معامله گران به ازای هر لات فارکس معامله شده کمیسیون ثابتی می پردازند، یا در انواع حساب های خاصی که قبلا ذکر شد، کمیسیون اعمال نمی شود.

این چارچوب شفاف به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های تراکنش خود را با دقت اندازه‌گیری کنند و تصمیم‌گیری آگاهانه را ممکن می‌سازد. با بروکر امگافاینکس، معامله گران از شرایط معاملاتی مقرون به صرفه بهره مند می شوند و آنها را قادر می سازد تا سود بالقوه را در بازار فارکس بهینه کنند.

جدول زیر ماهیت رقابتی اسپردها را در حساب‌های بروکر امگافاینکس نشان می‌دهد، به ویژه اسپرد صفر در حساب‌های ECN Pro و تنها 0.8 پیپ در حساب‌های ECN را نشان می‌دهد که این کارگزاری را در مقابل رقبای خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، عدم وجود کمیسیون در حساب‌های ترید اجتماعی و استاندارد سودآوری معامله‌گران را بیشتر می‌کند.

هزینه معاملاتی (USD) کمسیون مینیموم اسپرد حداقل سپرده نوع حساب
۱۲.۰ ندارد از 1.8 پیپ ۱۰۰ USD استاندارد
۱۸ ۶ دلار از 0.8 پیپ ۵۰۰ USD ECN
۶.۰ ۴ دلار از 0.0 پیپ ۵۰۰۰ USD ECN Pro
۶ ندارد از 1.5 پیپ ۲۰۰ USD سوشیال تریدینگ

ابزار معاملاتی در بروکر OmegaFinex

مجموعه متنوعی از فرصت های معاملاتی را با بروکر OmegaFinex معامله کنید که بیش از 80 جفت ارز فارکس را در کنار سهام، کالاها، ارزهای دیجیتال، شاخص ها و فلزات ارائه می دهد.

بروکر امگافاینکس به معامله‌گران دسترسی به تقریباً 80 جفت ارز برای معامله ارائه می‌کند که شامل جفت ارزهای اصلی مانند EUR/USD، GBP/USD، و USD/JPY، جفت ارزهای کراس مانند NZD/JPY، GBP/JPY، و USD/ZAR و همچنین ارزهای اگزاتیک می شود.

همچنین این کارگزاری ترید در سهام را تسهیل می کند و به علاقه مندان اجازه می دهد در این بازار شرکت کنند و از بین شاخص های مختلف بازار سهام انتخاب نمایند. شاخص های رایج موجود عبارتند از شاخص نزدک،  S&P 500، Dow Jones Industrial Average (DJIA)، NASDAQ Composite، FTSE 100 و DAX. تمامی شاخص های کشورهای امریکا، انگلیس، ژاپن، فرانسه، آلمان و سایر کشورها را می توانید در بروکر امگافاینکس معامله نمایید.

ابزار معاملاتی در بروکر OmegaFinex

با افزایش محبوبیت ترید ارزهای دیجیتال، بروکر امگافاینکس دسترسی به این بخش را ارائه می دهد. معامله گران می توانند در معاملات کریپتو را مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، بی ان بی، کاردانو، میم کوین ها همچون دوج کوین و سایر آلتکوین ها شرکت کنند. همچنین با ترید فلزات و کالاها، که در این بروکر ارائه می شود، سبد سرمایه گذاری خود را می توانید متنوع و از ریسک خود محافظت کنید.

پلتفرم های معاملاتی در بروکر امگافاینکس

بروکر امگافاینکس به معامله گران امکان دسترسی به آخرین نسخه متاتریدر ۵ را می دهد که در لپ تاپ ها، مرورگرهای وب و دستگاه های تلفن همراه موجود است.

  • متاتریدر 5: MT5 خود را به عنوان یک پلتفرم اساسی در صنعت فارکس تثبیت کرده است.  MT5 با مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته خود همچون استراتژی تستر، ژورنال معاملاتی و بک تست اکسپرت، به معامله گران تازه کار و با تجربه پاسخ می دهد. رابط بصری و نوار ابزارهای متاتریدر ، آن را در چندین بازار مالی از جمله فارکس، سهام، کالاها و ارزهای دیجیتال امکان پذیر می کند. یکی از مزایای کلیدی MT5 سازگاری آن است که به معامله گران اجازه می دهد تا استراتژی های معاملاتی مختلفی را از ترید روزانه گرفته تا معاملات الگوریتمی اجرا کنند. با پشتیبانی داخلی از سیستم‌های معاملاتی خودکار، اکسپرت فارکس و انواع اندیکاتور فارکس، معامله‌گران می‌توانند استراتژی‌های خود را به طور موثر اجرا کنند.
  • وب تریدر: MT5 WebTrader، ارائه شده توسط بروکر امگافاینکس، نشان دهنده یک پیشرفت قابل توجه در معاملات فارکس است و به معامله گران امکان دسترسی مستقیم به پلتفرم متاتریدر 5 از طریق مرورگرهای وب را می دهد. این نسخه مبتنی بر وب MT5 یک تجربه تجارت یکپارچه را بدون نیاز به دانلود نرم افزار فراهم می کند و آن را در دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف قابل دسترسی می کند.
  • موبایل تریدر: بروکر OmegaFinex همچنین MT5 Mobile Trader را ارائه می دهد که به معامله گران اجازه می دهد مستقیماً از گوشی مناسب ترید یا تبلت خود به پلتفرم MetaTrader 5 دسترسی داشته باشند. این برنامه تلفن همراه راحتی و انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند و معامله‌گران را قادر می‌سازد تا بازارها را نظارت کنند، معاملات را انجام دهند و پورتفولیوها را در حال حرکت مدیریت کنند.

آموزش ثبت نام

در ادامه روند افتتاح حساب فارکس را در بروکر امگافاینکس به صورت گام به گام بررسی می کنیم.

در صفحه اصلی سایت بروکر امگافاینکس روی گزینه ثبت نام بزنید.

آموزش ثبت نام در بروکر امگافاینکس

سپس در پنجره نشان داده شده روی افتتاح حساب واقعی کلیک نمایید.

مرحله دوم

مشخصات خود را در کادرهای خالی پر نمایید.

مرحله سوم

پس از وارد کردن اطلاعات، وارد کابینه بروکر omegaFinex می شوید و در ابتدا مشخصات آدرس خود را باید وارد نمایید.

مرحله چهارم افتتاح حساب در بروکر Omegafinex

گام بعدی مربوط به میزان درآمد شما و تجربه درترید است. مطابق تصویر زیر آن را پر نمایید.

مرحله ششم

حال باید در کادر مشخص شده در زیر شرایط و مقررات، امضا کنید. طبق عکس زیر، متن شرایط و مقررات را تا انتها اسکرول نمایید تا به محل امضا برسید.

مرحله هفت

در انتها نوع حساب دلخواه خود را انتخاب کرده و دکمه Proceed رو بزنید.

مرحله هشتم

با انتخاب حساب، ثبت نام شما در بروکر امگافاینکس انجام شده و می توانید با شارژ حساب خود، شروع به ترید نمایید.

شارژ حساب در بروکر امگافاینکسپشتیبانی مشتری بروکر امگافاینکس

انتخاب یک کارگزار با پشتیبانی قوی از مشتری بسیار مهم است. بروکر OmegaFinex با ارائه پشتیبانی از مشتری به چندین زبان و ارائه خدمات شبانه روزی ۷ روز هفته متمایز است و اطمینان حاصل می کند که هر زمان که نیاز باشد کمک به راحتی در دسترس است.

خلاصه بررسی بروکر امگافاینکس

در نتیجه، بروکر امگافاینکس به عنوان چراغی از قابلیت اطمینان و امنیت در چشم انداز رقابتی کارگزاری فارکس برجسته است. از طریق بررسی ما، واضح است که این کارگزاری ایمنی و رضایت مشتریان خود را با رعایت استانداردهای نظارتی دقیق در اولویت قرار می دهد.

بروکر OmegaFinex با تعهد به شفافیت، یک پلت فرم کاربر پسند و طیف وسیعی از خدمات متناسب با نیازهای مختلف معامله گران، پایه محکمی را برای معامله گران فراهم می کند تا با اطمینان در بازار فارکس حرکت کنند. اگر کارمزدهای بسیار پایین از صفر و اسپردهای کم برایتان اهمیت دارد، همین الان از طریق آموزش گام به گام آورده شده در این مقاله توسط پراپ فرم پراپ ترید فاند، یک حساب در بروکر امگافاینکس باز کنید و از پلتفرم پیشرفته و هزینه های پایین آن بهره مند شوید.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها