بررسی و معرفی بروکر آی اف سی مارکت به طور جامع

بررسی و معرفی بروکر آی اف سی مارکت به طور جامع

آی اف سی یک کارگزار آنلاین معتبر است که طیف گسترده ای از ابزارهای مالی و خدمات تجاری را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. یروکر ifc که در سال 2006 تأسیس شد، خود را به عنوان یک شرکت کارگزاری قابل اعتماد و نوآور تثبیت کرده است. در این مقاله از پراپ ترید فاند این بروکر را به طور کامل بررسی نموده و موشکافانه به معرفی آن می پردازیم.

معرفی بروکر آی اف سی مارکتز

بروکر ifcmarket در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و از آن موقع تا کنون دسترسی به بازارهای مالی مختلف از جمله فارکس، سهام، کالاها، شاخص‌ها و ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. معامله گران می توانند از پرتفوی متنوع برای ایجاد یک استراتژی سرمایه گذاری جامع از فرصت های بازار استفاده کنند.

یکی از ویژگی های قابل توجه بروکر ifc پلت فرم معاملاتی منحصر به فرد آن به نام NetTradeX است. این پلت فرم اختصاصی برای ارائه یک تجربه معاملاتی کاربر پسند و قابل تنظیم طراحی شده است. ابزارهای نموداری پیشرفته، شاخص های تجزیه و تحلیل تکنیکال و یک رابط بصری را هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران با تجربه فراهم می کند.

علاوه بر این، بروکر آی اف سی مارکتز پلتفرم محبوب MetaTrader 4 (MT4) و متاتریدر ۵ را ارائه می‌کند که به دلیل قابلیت‌های معاملاتی جامع و گزینه‌های معاملاتی خودکار شناخته شده است. MT4 به طور گسترده در صنعت استفاده می شود و به معامله گران اجازه می دهد تا استراتژی های معاملاتی مختلف را به راحتی اجرا کنند.

بروکر ifcmarkets بر آموزش مشتری تأکید دارد و منابع آموزشی گسترده ای از جمله آموزش، درس های ویدیویی و وبینارها را ارائه می دهد. این تعهد به آموزش با هدف کمک به معامله گران برای افزایش دانش و بهبود مهارت های معاملاتی خود است.

دفتر اصلی قبرس
رگولاسیون CySEC، FSC موریس، BVI، LFSA
سال تاسیس 2006
نوع اجرا ECN/STP
حداقل سپرده 1 دلار
پلتفرم(های) معالاتی متاتریدر 4، متاتریدر 5، پلتفرم اختصاصی
سیگنال ها
افراد ایالات متحده پذیرفته می‌شوند؟
حساب اسلامی
حساب تفکیک شده
حساب های مدیریت شده
ساعت پشتیبانی MF, 0700 – 1900
پشتیبانی مشتری
حساب دمو
حداقل اسپرد استاندارد 0.4 پیپ
حداقل کمیسیون برای فارکس بدون کمیسیون
کمیسیون برای CFD/DMA
تخفیف های برگشت نقدی
کارمزد سپرده گذاری
هزینه برداشت
روش های تامین مالی 10 (انتقال بانکی، ویزا، fx-ir، کریپتو، tcpay، پول عالی، Boleto، بیت‌والت، وب‌مانی، یونی‌استریم)

آیا بروکر ifc رگوله و امن است؟

بله، بروکر آی اف سی توسط کمیسیون خدمات مالی جزایر ویرجین بریتانیا (BVIFSC) رگوله می شود. BVIFSC مرجع نظارتی مسئول نظارت بر ارائه دهندگان خدمات مالی در جزایر ویرجین بریتانیا است. IFC Markets با فعالیت تحت چارچوب نظارتی تعیین شده توسط BVIFSC از استانداردها و دستورالعمل های سختگیرانه پیروی می کند تا از حفاظت از سرمایه مشتری و حفظ شفافیت در عملیات خود اطمینان حاصل کند. نظارت نظارتی یک لایه امنیتی و اعتماد اضافی را برای مشتریانی که IFCMarkets را بروکر خود در نظر می گیرند، اضافه می کند.

کشور تنظیم کننده نام رگولاتور شماره مجوز نظارتی
جزایر ویرجین بریتانیا کمیسیون خدمات مالی جزایر ویرجین بریتانیا SIBA/L/14/1073
مالزی (سرزمین فدرال لابوان) اداره خدمات مالی لابوان MB / 20/0049
قبرس کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس 147/11

انواع حساب های معاملاتی در بروکر ifcmarket

این کارگزاری انواع مختلفی از حساب ها را برای برآوردن نیازها و ترجیحات معامله گران مختلف ارائه می دهد. قابل ذکر است با توجه به اینکه هر یک از این حساب ها بر روی چه پلتفرمی ارائه میشود، دارای ویژگی ها و اسپردهای شناور یا ثابت هستند. در اینجا انواع اصلی حساب آورده شده است:

انواع حساب در بروکر آی اف سی

حساب استاندارد: این حساب پایه ای است که توسط بروکر ifc ارائه می شود , امکان دسترسی به طیف گسترده ای از ابزارهای مالی، از جمله جفت ارز، کالاها، شاخص ها، سهام و ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. حساب استاندارد معمولاً اسپردهای رقابتی را ارائه می دهد و به معامله گران اجازه می دهد معاملات را با اندازه قراردادهای انعطاف پذیر انجام دهند.

حساب میکرو: حساب میکرو برای معامله گرانی طراحی شده است که معاملات کوچکتر را ترجیح می دهند و امکان معامله با میکرو لات ها را فراهم می کند که یک دهم اندازه یک لات استاندارد است. این نوع حساب برای معامله‌گران با سرمایه محدود یا کسانی که می‌خواهند معاملات با حجم کمتر را تمرین کنند، مناسب است.

حساب متا۴

حساب VIP: حساب وی آی پی بروکر آی اف سی مارکتز برای معامله گران با حجم بالا یا کسانی که سرمایه قابل توجهی دارند طراحی شده است. شرایط معاملاتی پیشرفته‌تری از جمله اسپردهای محدودتر، اجرای سریع‌تر و خدمات اضافی را ارائه می‌دهد. حساب VIP برای ارائه مزایای برتر و پشتیبانی از معامله گران با تجربه و حرفه ای طراحی شده است.

حساب متا۵

حساب آزمایشی: بروکر IFCMarkets همچنین یک حساب آزمایشی ارائه می دهد که یک حساب عملی برای مبتدیان یا معامله گرانی است که می خواهند استراتژی های معاملاتی خود را در محیطی بدون ریسک آزمایش کنند. حساب دمو به کاربران اجازه می دهد تا با سرمایه های مجازی معامله کنند و شرایط واقعی بازار را بدون خطر از دست دادن پول واقعی شبیه سازی کنند.

نوع کارگزار بدون میز معامله
حداقل سپرده ۱
اسپرد EUR/USD: 0.4، GBP/USD: 0.5، USD/JPY: 0.5
حداکثر لوریج 400:1
حداقل اندازه ترید ۱۰۰
اسکالپینگ بله
هجینگ بله
حساب دمو رایگان بله

پلتفرم های معاملاتی در بروکر آی اف سی مارکتز

بروکر آی اف سی مارکتز ۳ پلت فرم معاملاتی اصلی را برای مشتریان ارائه می دهد تا بتوانند معاملات خود را انجام دهند و به بازارهای مالی دسترسی پیدا کنند. این پلتفرم ها عبارتند از:

NetTradeX: NetTradeX  پلت فرم معاملاتی اختصاصی بروکر IFCMarkets است که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود توسعه یافته. این یک پلتفرم کاربرپسند بوده که طیف وسیعی از ویژگی ها و ابزارها را برای ترید موثر فراهم می کند. NetTradeX قابلیت های نمودارگیری پیشرفته، اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال و یک رابط قابل تنظیم را ارائه می دهد.

همچنین از معاملات با یک کلیک پشتیبانی می کند که امکان اجرای سریع معاملات را فراهم می کند. این پلت فرم برای رایانه، مرورگرهای وب و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است و انعطاف پذیری و دسترسی را برای معامله گران تضمین می کند.

MetaTrader 4 (MT4): بروکر آی اف سی همچنین از پلتفرم محبوب MetaTrader 4 پشتیبانی می کند. MT4 به دلیل ویژگی های جامع و عملکرد قوی آن به طور گسترده در صنعت تجارت شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. ابزارهای نموداری پیشرفته، طیف گسترده ای از اندیکاتور های تکنیکال، گزینه های معاملاتی خودکار از طریق اکسپرت (EA) و یک رابط کاربر پسند را ارائه می دهد.

MT4 به دلیل ثبات، قابلیت اطمینان و جامعه گسترده معامله‌گرانی که اندیکاتورهای سفارشی و استراتژی‌های معاملاتی را توسعه داده و به اشتراک می‌گذارند، شناخته شده است. برای آموزش نحوه نصب اندیکاتورهای در این پلتفرم و نسخه ۵ نیز می توانید مقاله آموزش نصب اندیکاتور در متاتریدر ۴ و ۵ را مطالعه نمایید. این پلتفرم برای رایانه، مرورگرهای وب و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است و به معامله گران اجازه می دهد از هر کجا به بازارها دسترسی داشته باشند.

MetaTrader 5(MT5): علاوه بر متاتریدر ۴، بروکر ifc از پلتفرم متاتریدر ۵ نیز پشتیبانی می نماید که نسخه پیشرفته تر و به روزتر MT4 می باشد. برای آشنایی با تفاوت ها ومزایای این پلتفرم می توانید مقاله آموزش متاتریدر ۵ را مطالعه نمایید.

سازگاری با سیستم عامل مک/ویندوز/موبایل/وب/لینوکس/آی او اس
بسته نمودار
اسکالپینگ
هجینگ
هشدارهای موبایل
هشدارهای ایمیل
اجرای تضمینی
سفارشات محدود تضمینی
اجرا با یک کلیک
سفارشات OCO
بهره در مارجین
ترید مبتنی بر وب
ترید موبایل
MT4
MT5
cTrader
پلتفرم اختصاصی
استاپ لاس تضمینی

شایان ذکر است که بروکر ifcmarket این پلتفرم ها را برای پاسخگویی به ترجیحات تجاری مختلف ارائه می دهد. معامله گران می توانند پلتفرمی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد، چه پلتفرم اختصاصی NetTradeX یا MetaTrader 4  و 5 که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

ابزارهای قابل معامله در بروکر آی اف سی

بروکر ifc طیف متنوعی از ابزارهای مالی را در چندین بازار ارائه می دهد. در اینجا کلاس‌های دارایی اصلی وجود دارد که می‌توانید با ifcmarket معامله کنید:

فارکس: معامله گران می توانند در بزرگترین بازار مالی در سطح جهان، ترید جفت ارزهای اصلی، فرعی و اگزاتیک شرکت کنند. بروکر آی اف سی مارکتز تعداد جفت ارز فارکس را برای تربد ارائه می دهد.

سهام: بروکر آی اف سی مارکتز فرصت های معاملاتی در سهام شرکت های مختلف فهرست شده در بورس های جهانی را ارائه می دهد. شما می توانید CFDs (Contracts for Difference) را در سهام معامله کنید، که به شما امکان می دهد بدون داشتن سهام پایه، در مورد تغییرات قیمت حدس بزنید.

کالاها: معامله گران می توانند به بازار کالاها، از جمله کالاهای محبوب مانند طلا، نقره، نفت، گاز طبیعی، محصولات کشاورزی و غیره دسترسی داشته باشند. معامله کالاها به شما امکان می دهد بر اساس پویایی عرضه و تقاضای این دارایی های فیزیکی پوزیشن هایی را اتخاذ کنید.

شاخص‌ها: بروکر ifcmarket امکان ترید با شاخص‌های عمده سهام از سراسر جهان مانند S&P 500، Dow Jones، NASDAQ، FTSE 100، DAX و غیره را فراهم می‌کند. معاملات شاخص به شما امکان می دهد تا در مورد عملکرد کلی یک گروه خاص از سهام حدس و گمان کنید.

اوراق قرضه: این بروکر اجازه ترید بر روی اوراق قرضه دولتی را می دهد و در معرض اوراق بهادار با درآمد ثابت صادر شده توسط کشورهای مختلف قرار می گیرد.

ETF ها (صندوق های قابل معامله در بورس): معامله گران می توانند به انواع ETF دسترسی داشته باشند که نشان دهنده سبدی از اوراق بهادار شامل سهام، اوراق قرضه، کالاها یا ترکیبی از آنهاست. معاملات ETF تنوع در دارایی های متعدد را در یک ابزار واحد ارائه می دهد.

ارزهای دیجیتال: بروکر ifc فرصتی برای معامله کریپتوکارنسی های محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و غیره را ارائه می دهد. معاملات ارزهای دیجیتال امکان حدس و گمان در مورد حرکت قیمت این دارایی های دیجیتال را فراهم می کند.

ابزارهای قابل معامله در بروکر ifc

مهم است که توجه داشته باشید که در دسترس بودن ابزارهای خاص ممکن است بسته به حوزه قضایی شما و مقررات موجود متفاوت باشد. توصیه می شود مستقیماً با بروکر آی اف سی چک کنید یا وب سایت آنها را بررسی کرده تا طیف کامل ابزارهای موجود برای تجارت را مشاهده کنید.

اهرم یا لوریج در بروکر آی اف سی

بروکر ifc به معامله گران در جزایر ویرجین بریتانیا حداکثر اهرم فارکس 1:400 را ارائه می دهد که برای معامله گران متعهد ایده آل است , انعطاف پذیری معاملات و پتانسیل سود را افزایش می دهد.

موارد دیگری که در مورد اهرم بروکر آی اف سی مارکتز که باید به آن توجه داشت:

  • این بروکر اهرم چهار سطحی را ارائه می دهد که کل را بر اساس موجودی حساب کاهش می دهد (اکثر کارگزاران آن را بر اساس حجم معاملات کاهش می دهند) و به مدیریت صحیح ریسک کمک می کند.
  • دارایی های مختلف دارای حداکثر اهرم کمتری هستند که در وب سایت خود فهرست می کند
  • بروکر ifc حفاظت از موجودی منفی وجود دارد ، که تضمین می کند معامله گران هرگز نمی توانند بیش از سپرده خود ضرر کنند
  • واحد قبرس حداکثر اهرم را به 1:30 به عنوان حداکثر مجاز تحت مقررات محلی محدود می کند.

روش های سپرده و برداشت بروکر ifc

بروکر آی اف سی روش‌های مناسب مختلفی را برای واریز و برداشت وجوه از حساب‌ها ارائه می‌کند. گزینه های خاص ممکن است بسته به کشور محل اقامت شما متفاوت باشد. در اینجا روش های موجود آورده شده است:

روش های واریز در بروکر ifc

حواله بانکی: این روش به شما امکان می دهد وجوه را مستقیماً از حساب بانکی خود به حساب معاملاتی خود منتقل کنید. حواله های بانکی ایمن هستند اما ممکن است چند روز کاری طول بکشد تا وجوه به حساب شما واریز شود.

کارت‌های اعتباری/دبیت: بروکر آی اف سی مارکتز کارت‌های اعتباری و نقدی مانند Visa و Mastercard را هم برای واریز و هم برای برداشت می‌پذیرد. استفاده از کارت برای تراکنش ها راهی راحت و سریع برای تامین مالی حساب معاملاتی شما فراهم می کند. برداشت‌ها معمولاً به همان کارتی که برای سپرده‌گذاری استفاده می‌شود، تا مبلغ واریز شده پردازش می‌شود.

کیف پول الکترونیکی: بروکر ifc از خدمات کیف پول الکترونیکی مختلفی مانند Skrill، Neteller و WebMoney پشتیبانی می کند. کیف پول الکترونیکی راهی سریع و مطمئن برای واریز و برداشت وجوه از حساب شما ارائه می دهد. آنها اغلب نقل و انتقالات فوری را ارائه می دهند و همین موضوع آنها را در بین معامله گران محبوب می کنند.

سیستم‌های پرداخت آنلاین: بروکر ifcmarket ممکن است سیستم‌های پرداخت آنلاین دیگری را ارائه دهد که بسته به منطقه شما متفاوت است. این سیستم‌ها می‌توانند شامل پردازنده‌های پرداخت محلی و پلتفرم‌های بانکداری آنلاین باشند که گزینه‌های محلی برای واریز و برداشت وجوه را ارائه می‌دهند.

مهم است که توجه داشته باشید که در دسترس بودن روش‌های خاص واریز و برداشت می‌تواند به حوزه قضایی شما و مقررات موجود بستگی داشته باشد. به‌علاوه، برخی از روش‌های پرداخت ممکن است دارای کارمزد یا محدودیت‌هایی باشند که باید در وب‌سایت IFC Markets یا با تماس با پشتیبانی مشتری آن‌ها را بررسی کنید.قبل از شروع هر تراکنش، مطمئن شوید که شرایط، شرایط، و هرگونه کارمزد مربوط به هر روش پرداخت را درک کرده اید.

روش های برداشت در بروکر ifcmarket

  • حداقل مبلغ واریز و برداشت، زمان پردازش و کارمزد به پردازشگر پرداخت بستگی دارد
  • طبق بخش پرسش‌های متداول، IFC Markets کمیسیون‌های پرداخت شده توسط مشتریان را برای پردازشگرهای پرداخت منتخب جبران می‌کند
  • اکثر سپرده ها رایگان باقی می مانند، اما ممکن است هزینه اعمال شود
  • معامله گران می توانند درخواست های واریز و برداشت را به صورت 24 ساعته انجام دهند، اما بروکر آی اف سی آنها را از دوشنبه تا جمعه از 07:00 صبح تا 07:00 بعد از ظهر (CET) پردازش می کند.
  • در انطباق با مقررات AML، نام حساب تجاری و پردازشگر پرداخت باید یکسان باشد
  • هزینه برداشت بانکی 25 دلار در مقابل 30 دلار برای سپرده ها است، و کارت های اعتباری / دبیت با هزینه 2.00٪ به اضافه 7.50 دلار و کارمزدهای اضافی مواجه هستند.

هزینه ها و کارمزدها در بروکر ifcmarket

اسپردها و کارمزدهای دریافت شده توسط بروکر ifc  می تواند بسته به ابزار معاملاتی خاص، نوع حساب و شرایط بازار متفاوت باشد. در اینجا مروری بر ساختار کلی قیمت گذاری است:

اسپرد: بروکر آی اف سی مارکتز اسپرد ثابت و شناور را ارائه می دهد. اسپرد تفاوت بین قیمت پیشنهادی و درخواستی یک ابزار معاملاتی است. اسپرد ثابت بدون توجه به شرایط بازار ثابت می ماند، در حالی که اسپرد شناور می تواند بر اساس نقدینگی و نوسانات بازار متفاوت باشد. اندازه اسپرد می تواند در ابزارهای مختلف متفاوت باشد، به طوری که جفت ارزهای اصلی معمولاً در مقایسه با جفت ارزهای اگزاتیک یا سایر کلاس های دارایی، اسپرد کم تری دارند.

کمیسیون: بروکر ifcmarket برای حساب‌های معاملاتی خاص و انواع ابزار، کمیسیون دریافت می‌کند. به عنوان مثال، اگر با استفاده از پلتفرم NetTradeX معامله می کنید، ممکن است کمیسیونی برای معاملات شما اعمال شود. کمیسیون معمولاً به عنوان درصدی از ارزش معامله یا به عنوان کارمزد ثابت برای هر لات دریافت می شود. نرخ های کمیسیون خاص می تواند به نوع حساب و ابزار مورد معامله بستگی داشته باشد.

نرخ‌های سوآپ: نرخ‌های سوآپ، که به عنوان هزینه‌های تامین مالی یک شبه یا هزینه‌های جابجایی نیز شناخته می‌شوند، ممکن است برای پوزیشن هایی اعمال شود که یک شبه نگه داشته می‌شوند و نرخ ها منعکس کننده تفاوت نرخ بهره بین ارزهای موجود در ترید فارکس یا سایر ابزارهای مالی است. نرخ سوآپ بسته به جهت معامله و نرخ بهره غالب می تواند مثبت یا منفی باشد. همچنین بروکر ifc برای مشتریانی که از اصول اسلامی پیروی می کنند، حساب های مبادله ای ارائه می دهد.

حداقل هزینه های معاملاتی برای EUR/USD در حساب شناور استاندارد بروکر ifc NetTradeX بدون کمیسیون:

حداقل اسپرد کمیسیون در هر دور لات هزینه هر 1 لات استاندارد
0.4 پیپ 0.00 دلار 4.00 دلار

حداقل هزینه های معاملاتی برای EUR/USD در حساب IFC Markets بدون کمیسیون MT4 Standard-Fixed:

حداقل اسپرد کمیسیون در هر دور لات هزینه هر 1 لات استاندارد
1.8 پیپ 0.00 دلار 18.00 دلار

در زیر برای درک شما از هزینه ها مقایسه چند پوزیشن مختلف روی پلتفرم ها و برای مدت های متفاوت آورده شده است.

  • گرفتن یک پوزیشن خرید/فروش 1 لات استاندارد EUR/USD با حداقل اسپرد در حساب شناور استاندارد IFC Markets NetTradeX بدون کمیسیون و نگه داشتن آن برای یک شب هزینه زیر را در بر خواهد داشت:
حداقل اسپرد کمیسیون در هر دور لات سوآپ لانگ سوآپ شورت مجموع هزینه های معاملاتی
0.4 پیپ 0.00 دلار -5.10 دلار ایکس 9.10 دلار
0.4 پیپ 0.00 دلار ایکس -0.70 دلار 4.70 دلار
  • گرفتن یک موقعیت خرید/فروش 1 لات استاندارد EUR/USD با حداقل اسپرد در حساب شناور استاندارد بروکر  ifcmarket NetTradeX بدون کمیسیون و نگهداری آن به مدت هفت شب هزینه زیر را در بر خواهد داشت:
حداقل اسپرد کمیسیون در هر دور لات سوآپ لانگ سوآپ شورت مجموع هزینه های معاملاتی
0.4 پیپ 0.00 دلار -35.70 دلار ایکس 39.70 دلار
0.4 پیپ 0.00 دلار ایکس -4.90 دلار 8.90 دلار
  • گرفتن یک پوزیشن خرید/فروش 1 لات استاندارد EUR/USD با حداقل اسپرد در حساب بروکر ifc بدون کمیسیون MT4 Standard-Fixed و نگه داشتن آن برای یک شب هزینه زیر را خواهد داشت:
حداقل اسپرد کمیسیون در هر دور لات سوآپ لانگ سوآپ شورت مجموع هزینه های معاملاتی
1.8 پیپ 0.00 دلار -5.10 دلار ایکس 23.10 دلار
1.8 پیپ 0.00 دلار ایکس -0.70 دلار 18.70 دلار
  • گرفتن یک پوزیشن خرید/فروش 1 لات استاندارد EUR/USD با حداقل اسپرد در حساب بروکر آی اف سی بدون کمیسیون MT4 Standard-Fixed و نگهداری آن به مدت هفت شب هزینه زیر را در بر خواهد داشت:
حداقل اسپرد کمیسیون در هر دور لات سوآپ لانگ سوآپ شورت مجموع هزینه های معاملاتی
1.8 پیپ 0.00 دلار -35.70 دلار ایکس 53.70 دلار
1.8 پیپ 0.00 دلار ایکس -4.90 دلار 22.90 دلار

پشتیبانی مشتری

  • زبان های پشتیبانی شده: عربی، چینی، چکی، انگلیسی، فارسی، فیلیپینی، فرانسوی، آلمانی، هندی، اندونزیایی، ژاپنی، مالایی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، ترکی، اردو، ویتنامی
  • خدمات مشتری توسط:انجمن ها، راهنماها، خبرنامه، تماس، تلفن، چت، ایمیل
  • ساعت خدمات مشتری: 24/6
  • زمان پاسخگویی به ایمیل: فوری
  • سفارشات تلفنی: آره
  • مدیر حساب شخصی: آره

جوایز بروکر ifc

بروکر آی اف سی مارکتز از سال 2020 تاکنون 9 جایزه دریافت کرده است که تعهد خود را برای ارائه یک محیط تجاری رقابتی تأیید می کند. در سال 2020،  به خاطر رهبری خود که بر پایگاه مشتریان بین المللی خود متمرکز بود، به رسمیت شناخته شد. در سال 2021، بروکر ifcmarket به یک کارگزار پیشرو فارکس در سراسر آسیا تبدیل شد، یکی از بازارهای اصلی آن، زیرا همچنان به ارزیابی و بهبود پیشنهاد خود به معامله گران ادامه می دهد.

9 جایزه دریافت شده توسط بروکر ifc عبارتند از:

2020 – بازارهای AtoZ – بین المللی ترین کارگزار فارکس

2020 – مجله تجارت بین المللی – بهترین کارگزار فارکس جنوب شرقی آسیا

2021 – تجارت جهانی – پایدارترین کارگزار چند دارایی CFD SEA

2021 – تجارت جهانی – قابل اطمینان ترین کارگزار فارکس SEA

2021 – مجله جهانی اقتصاد – بهترین شرایط تجارت CFD جنوب شرقی آسیا

2021 – مجله تجارت بین المللی – بهترین کارگزار بین المللی فارکس کره جنوبی

2021 – مجله تجارت بین المللی – بهترین کارگزار بین المللی فارکس ویتنام

2021 – اقتصاد جهانی – مشتری محورترین کارگزار فارکس – اندونزی

2021 – بازارهای AtoZ – بهترین کارگزار CFD در آسیای جنوب شرقی

جمع بندی

به طور خلاصه، بروکر آی اف سی مارکتز یک کارگزاری با سابقه است که طیف متنوعی از ابزارهای مالی، پلتفرم‌های معاملاتی نوآورانه، منابع آموزشی  را ارائه می‌دهد. معامله گرانی که به دنبال یک کارگزار آنلاین قابل اعتماد هستند ممکن است بروکر ifc را به عنوان گزینه ای برای کشف فرصت های سرمایه گذاری خود در نظر بگیرند.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها